conflict in XP met easy cd creator

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter Mors

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2004
Berichten
47
Hallo

Op de computer met XP stond al Nero. Ik heb geprobeert om daar easy cdcreator 5 bij te zetten. Er werd aangegeven dat dit een conflict met XP veroorzaakte. Perongeluk heb ik toen op doorgaan gedrukt. Hierna doet XP er nu 5 minuten over om op te starten daarna werkt hij goed. Eerst 3 min opstartscherm met pentium 4 logo. Daarna start xp met lopend balkje, dan weer 2 min niks en dan start windows buroblad pas op. Ik heb geprobeert het te verhelpen door easycd creator te verwijderen, norton windokter, reagclean en bootvis te draaien, maar niets help. Lijkt wel of het in de BIOS zit????

Wie helpt mij uit de brand
Peter
 
Easycd creator en Nero kunnen niet samen door 1deur.
Alle 2 verwijderen ook register schoon maken en alle dirs die betrekking hebben op bijde verwijderen,kijk ook in Share files en common files.
 
Idd nero en adaptec zijn als water en vuur .


Als ik het goed heb heeft dat temaken met de aspi drivers .
 
Maar volgens mij lag het niet alleen aan de combi, maar vooral dat easy 5 niet samenging met XP. Verwijderen van beide + reg opschonen zorgt in iedergeval niet dat hij weer normale snelheid opstart.

Nog andere adviezen?

Groeten Peter:confused:
 
Als je met systeem restore bedoelt terugzetten naar een eerdere datum met systeemherstel, ja maar dit hielp niet om opstarten te versnellen. Voor mijn gevoel is ecdc nu geheel uit de computer verwijdert, maar opstarten blijft reetetraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan