conflict met avg raadseltje

Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Berichten
412
Beste lezer`s

Alleen de mensen die heel erg diep in de reperatie en vreemde zaken zitten kunnen dit geloven en begrijpen.
Ik heb een pc van een vriend hier staan die had avg en cyberdef. op de pc staan dit ging niet samen nu komt het,nu ging hij ineens om een wachtwoord vragen van de administrator deze is door niemand nooit ingevuld.
Ik ben er toch opgekomen door in veilige modes op te starten,ik cyber en avg eraf gehaald opgestart een aantal zaken recht gezet en toen hij weer op ging starten na de install van avg weer het inlog scherm adm en wachtwoord
Ik vraag niet om een crack,deze pc is gewoon nieuw en eerlijk wat ik wil weten hoe kan dit.
De pc is niet oud en al de tyd heeft hij gewoon gedraaid voor mij is het een raadsel,ik heb veel mee gemaakt maar dit nog nooit .........nixs
 
Dus als ik dit goed begrijp, vraagt de pc na het installeren van AVG om een wachtwoord bij het opstarten? Is het het gewone loginscherm? Of de meer klassieke variant?
 
Ik heb recentelijk een soort gelijk probleem gehad, een onverklaarbare crash..(blijft winblow$) zorgde ervoor dat ineens ik moest inloggen als administrator.

Nu was het win-register door een 'install' zodanig veranderd dat window$ automatisch als administrator wilde inloggen. (Geen echte window$ kenner, maar er schijnt een link te zijn)
Aangezien (met het oog op veiligheid) ik altijd een administrator wachtwoord gebruik was na 1x inloggen + register hersteld en 1x opstarten alles weer normaal.
D.w.z. normale in log procedure en geen administrator mogelijkheid.

lol, er zijn dus meer mensen met dit vreemde window$ gedrag
 
Mag ik toch ff zeggen dat die $ nogal moeilijk leest. :rolleyes:

Verder kun je inderdaad doorstarten. Ik heb dat eens neergepend hier.
 
Dus als ik dit goed begrijp, vraagt de pc na het installeren van AVG om een wachtwoord bij het opstarten? Is het het gewone loginscherm? Of de meer klassieke variant?
Dit is het normale standaard aan melden bij windows inlog scherm,naar mijn weten moet je hier het gebruikersnaam,wachtwoord in vullen wat je bij installatie hebt ingevuld.

Ik heb heel de dag aan de pc gewerkt,wel 20x opgestart geen probleem na die avg komt hij ineens hiermee ,,het blauwe inlog scherm wat ik nooit op mijn pc zie.
Bedankd voor je reactie james in deze dagen ......nixs
 
Ik heb recentelijk een soort gelijk probleem gehad, een onverklaarbare crash..(blijft winblow$) zorgde ervoor dat ineens ik moest inloggen als administrator.

Nu was het win-register door een 'install' zodanig veranderd dat window$ automatisch als administrator wilde inloggen. (Geen echte window$ kenner, maar er schijnt een link te zijn)
Aangezien (met het oog op veiligheid) ik altijd een administrator wachtwoord gebruik was na 1x inloggen + register hersteld en 1x opstarten alles weer normaal.
D.w.z. normale in log procedure en geen administrator mogelijkheid.

lol, er zijn dus meer mensen met dit vreemde window$ gedrag
Ja juist dit gaat niet over kraken van een pc of wacht woord ik kreeg dit ding ineens heel erg raar had ik gisteren mezelf administrator gemaakt dan was er nixs aan de hand geweest.

Haal je naam en code dus ook weg bij verkoop wel zo handig
Een fijne dag nog
 
Mag ik toch ff zeggen dat die $ nogal moeilijk leest. :rolleyes:

Verder kun je inderdaad doorstarten. Ik heb dat eens neergepend hier.
Bedankd voor de link James oude officiele belg ik sluit dit nu er is zat info dacht ik zo
Wanneer ik weer in de modes ben kan ik direct de naam wijzigen en laat ik dit nog even weten.

Een fijne dag verder
Iedereen bedankd voor het mee denken en reageren
 
Mag ik toch ff zeggen dat die $ nogal moeilijk leest. :rolleyes:

Verder kun je inderdaad doorstarten. Ik heb dat eens neergepend hier.
Dit is leuk allemaal maar dan moet je wel in windows komen ik kom nog niet eens in de veilige mode.
Dus dan kom je ook niet bij uitvoeren en reg edit
Bij deze is de vraag dus hellemaal niet opgelost ik heb te snel geoordeeld zonder eerst te kijken.

Wie het weet mag het zeggen hoe ik in veilige modes kom bvb dank
 
Ik heb recentelijk een soort gelijk probleem gehad, een onverklaarbare crash..(blijft winblow$) zorgde ervoor dat ineens ik moest inloggen als administrator.

Nu was het win-register door een 'install' zodanig veranderd dat window$ automatisch als administrator wilde inloggen. (Geen echte window$ kenner, maar er schijnt een link te zijn)
Aangezien (met het oog op veiligheid) ik altijd een administrator wachtwoord gebruik was na 1x inloggen + register hersteld en 1x opstarten alles weer normaal.
D.w.z. normale in log procedure en geen administrator mogelijkheid.

lol, er zijn dus meer mensen met dit vreemde window$ gedrag
Behalve dan dat ik niet meer eens in de veilige modes kom laat stan in windows en die $ geeft hoor heb ik altyd mee betaald dus lees er wel over heen ........fijne dag verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan