conflicten met invoegtoepassing

Status
Niet open voor verdere reacties.

bakkertje61

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2007
Berichten
43
Sinds gisteren krijg ik onderstaande mededeling op mijn scherm.

Kan een van de invoegtoepassingen niet uitvoeren. Controleer de beveiligingsinstellingen in Internetopties op mogelijke conflicten.

Ik snap niet wat ermee wordt bedoeld en heb dus geen idee wat er aan gedaan moet worden. Kunt u mij helpen?
 
Je kan gaan zoeken (troubleshooten) maar ook gewoon Explorer resetten, dan zijn de problemen ook opgelost en de invoegtoepassingen komen vanzelf terug als je een relevante website bezoekt.

Extra, internetopties, geavanceerd en dan de 2 opties rechtsonder.
 
beste gast0225,
hartelijk dank voor de snelle reactie. heb de reset uitgevoerd maar het probleem en de mededeling is er nog steeds.
ook worden enkele pop-up-images niet getoond; leeg vakje met kruisje; de link eraan werkt wel.
 
Als IE gereset is naar zijn standaard waardes en je houdt het probleem, dan is er mogelijk nog meer aan de hand dan alleen een probleem met een invoegtoepassing. De hamvraag is nu alleen: "Wát dan"?
 
invoegtoepassingen

Beste gast0225,

Zou de oorzaak kunnen zitten in de virusscanner? Op de probleemcomputer is een virusscanner geinstalleerd, op de laptop van mijn vrouw, geen virusscanner wel Vista, doet het probleem zich niet voor.

Mocht dat de oorzaak zijn, wat dan te doen?

Kan ik ongestraft alle invoegtoepassingen verwijderen?

Hartelijk dank bij voorbaat voor de te nemen moeite.
 
Punt is even dat invoegtoepassingen óók een soort van virus kunnen bevatten. Daar je nu reeds een probleem hebt, zou je ervoor kunnen kiezen om de scanner even uit te zetten. Als het probleem zich niet meer voordoet dan weet je in ieder geval exact uit welke hoek de 'wind waait'.
Invoegtoepassingen verwijderen middels de opties die ik hierboven noemde (IE resetten / herstellen naar beginwaardes) kun je 100% veilig doen.
Daar waar later dan een door jou te bezoeken website een toepassing nodig heeft die niet meer aanwezig is, dan meldt IE dat en kan op dát moment die toepassingen weer worden gedwonload en geïnstalleerd.
Punt is echter dat ik begrepen heb dát je dat al gedaan hebt; resetten / herstellen.
Als het probleem dan nog steeds aanwezig is dan wordt het verrekte lastig om het weg te krijgen, want hoe / waar beïnvloedt een eventueel virus dan de goede werking.....

Probeer met behulp van een andere (gratis) scanner én enkele goede (gratis) anti spywaretools, AVG, Mbam, Ad-Aware, Spybot Search and destroy vast te stellen óf er sprake is van malware.
Zo ja, meldt dat dan hier nog even.
Helaas is het zo dat mijn kennis van het 'diepere' Windows in samenhang met de verbindingen tussen invoegtoepassingen en Windows té gering is om je een richting in te krijgen waarin het probleem gezocht moet worden áls het om vervolgellende gaat die oorspronkelijk middels een invoegtoepassing binnen is gekomen.
 
Laatst bewerkt:
invoegtoepassingen

Beste gast0225,

het uitschakelen van de virusscanner heeft niet tot resultaat geleid. het probleem zit in de instellingen van IE, maar...welke?
 
invoegtoepassingen en problemen

Hoi gast0225,
omdat je dat vroeg laat ik je onderstaande nog even weten. De probleem-images (banners) waren eergisteren plotseling verdwenen en ook de foutmelding. Ik heb dit aan de provider gemeld en gevraagd wat de oorzaak zou kunnen zijn. Daarop kreeg ik onderstaand (nogal vrijblijvend) antwoord. Het probleem zat dus bij de provider, logisch dat jij dat niet kon verhelpen. Wie weet kun je iemand anders met deze wetenschap helpen. Toch van harte bedankt voor je moeite.
Hartelijke groeten, Walther a.e. van Acker

HIERNA HET ANTWOORD VAN ZEELANDNET.

Geachte heer / mevrouw,

U heeft op 16-06-2010 om 14:29:16 een vraag aan ons gesteld met referentienummer 470838

Goedemiddag,

Op de plekken die nu leeg zijn staan normaal onze banners.
Hierin is een wijziging geweest, zodat sommige browsers een veiligheidswaarschuwing geven.
Hier waren meer klachten over, dus dit is weer terug gezet.

Als het goed is krijgt u de waarschuwing dus niet meer.



Met vriendelijke groet,

Klantenservice ZeelandNet
DELTA COMFORT
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan