- Lid geworden
- 1 sep 2002
- Besturingssysteem
- macOS Sequoia
Beste HM-ers
De laatste tijd krijg ik op mijn HP HX4700 PDA om de minuut de melding
Nu is deze melding snel weg te werken door op Dismiss te tappen. Maar het irritantste is dat ik tijdens het gebruik van TomTom 5.21 ook deze melding krijg en TT hierdoor freezed en pas verder gaat wanneer ik op Dismiss heb geklikt, een minuutje wachten en ik krijg de melding weer!
Ik heb al eens bij de opties van Wifi gekeken en hier kan ik helemaal niets voor deze functie vinden. Ook het uitschakelen van de Event notifications helpt niets.
Zijn er mensen met ditzelfde probleem en hebben die een oplossing gevonden?
Het zou mij in ieder geval een hoop ergenis schelen.
[edit] Na het inschakelen van Wifi krijg ik deze melding niet, pas na het uitschakelen van deze functie komt de melding weer terug
De laatste tijd krijg ik op mijn HP HX4700 PDA om de minuut de melding
Cannot Connect
Unable to connect: You have no modem entries created, and no network card present
Nu is deze melding snel weg te werken door op Dismiss te tappen. Maar het irritantste is dat ik tijdens het gebruik van TomTom 5.21 ook deze melding krijg en TT hierdoor freezed en pas verder gaat wanneer ik op Dismiss heb geklikt, een minuutje wachten en ik krijg de melding weer!
Ik heb al eens bij de opties van Wifi gekeken en hier kan ik helemaal niets voor deze functie vinden. Ook het uitschakelen van de Event notifications helpt niets.
Zijn er mensen met ditzelfde probleem en hebben die een oplossing gevonden?
Het zou mij in ieder geval een hoop ergenis schelen.
[edit] Na het inschakelen van Wifi krijg ik deze melding niet, pas na het uitschakelen van deze functie komt de melding weer terug
Laatst bewerkt: