Connection time out (cod4)

Status
Niet open voor verdere reacties.

piepen00

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2011
Hallo,

Ik heb het volgende probleem. als ik een server wil spelen met cod4 dan komt er connection time out. toen las ik dit:

CoD4 "Connection Time Out" Fix
Geplaatst op 11 november 2007 door blandname
Als u probeert verbinding te maken met een online server in Call of Duty, heeft u waarschijnlijk al gemerkt dat je door de "Wacht op Connection" wacht ongeveer 10 of 11 seconden dan is de verbinding een time-out. Dit is het gevolg van de Activision master server browser problemen hebt (waarschijnlijk omdat Call of Duty 4 is meer populair dan ze dachten).

Een snelle oplossing voor deze verbinding probleem is om de time-out ingesteld om langer in je CoD 4 multiplayer configuratiebestand, gevonden in het profiel map van uw speler. Bijvoorbeeld, de mijne is: C: \ Program Files \ Activision \ Call of Duty 4 - Modern Warfare \ spelers \ Profiles \ string \ config_mp.cfg Yours kan worden C: \ Program Files \ Activision \ Call of Duty 4 - Modern Warfare \ spelers \ Profiles \ JOUWNAAM \ config_mp.cfg

Open het bestand in kladblok of een andere tekst-editor (ik gebruik context) en voeg deze regel: seta cl_connectionAttempts "30" - dit zal de verbinding geeft 30 seconden, en normaal gesproken lost het probleem.

Gelukkig Call of Duty 4 spelen!

Ik kan helaas dat bestand niet vinden.
Mijn systeem is windows 7

Helpmij

Groet, Wilco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan