Hoi ik heb een vraag, ik speel al een tijdje bad company 2 en nooit geen last ergens van gehad, maar sinds een week of 3 geleden heb ik online problemen met EA sever, ik heb er al 2 mails naar toe gestuurd maar zonder resultaat alleen dat ze toe gaven dat het probleem aan hun legt, maar daar heb ik niet veel aan, ik heb alles opnieuw er opgezet noem maar wat of het staat er op en mijn internet werk ook zeer goed dus ik kan niet bedenken waarom ik er af word gegooid.
Hoi, ik weet niet of ik hier goed ben maar ik heb een vraag?
Ik speel bad company 2 al van het begin af aan dus ik weet hoe het werkt, maar sinds een week of 3 geleden kan ik niet langer dan een min. of 6-8 online blijven want word mijn verteld dat de verbinding is verbroken,connection to the game server has been lost en dat krijg ik dan te zien.
Ik heb voor de zekerheid alles er opnieuw geinstalleerd maar nog hou ik die problemen ik heb een pc vorig jaar nieuw gebouwd en een upc net werk dat heel goed werkt ,dus bij mij is alles in orde maar de verbinding van de ea server gooid me er telkens uit wat kan het probleem zijn en hebben er nog meer mensen hier last van? nou ik word er helemaal gek van en ben ook teneinde raad willen jullie aub hier op reageren?want ik heb el eens een e-mail ergens naar zo.n ea forum gestuurd maar er niks meer van gehoord.
Ik heb ook de poorten goed staan fire wall en noem maar op, ik ben ten einde raad wie wil er met mijn probleem helpen?
upc 50 mb internet.
intel processor 2600k op 4300 mhz.
8 giga geheugen op 1600 mhz.
900 watt voeding.
videokaart van amd 5870.
windows7 64 bit.
Groetjes Hennes.
Hoi, ik weet niet of ik hier goed ben maar ik heb een vraag?
Ik speel bad company 2 al van het begin af aan dus ik weet hoe het werkt, maar sinds een week of 3 geleden kan ik niet langer dan een min. of 6-8 online blijven want word mijn verteld dat de verbinding is verbroken,connection to the game server has been lost en dat krijg ik dan te zien.
Ik heb voor de zekerheid alles er opnieuw geinstalleerd maar nog hou ik die problemen ik heb een pc vorig jaar nieuw gebouwd en een upc net werk dat heel goed werkt ,dus bij mij is alles in orde maar de verbinding van de ea server gooid me er telkens uit wat kan het probleem zijn en hebben er nog meer mensen hier last van? nou ik word er helemaal gek van en ben ook teneinde raad willen jullie aub hier op reageren?want ik heb el eens een e-mail ergens naar zo.n ea forum gestuurd maar er niks meer van gehoord.
Ik heb ook de poorten goed staan fire wall en noem maar op, ik ben ten einde raad wie wil er met mijn probleem helpen?
upc 50 mb internet.
intel processor 2600k op 4300 mhz.
8 giga geheugen op 1600 mhz.
900 watt voeding.
videokaart van amd 5870.
windows7 64 bit.
Groetjes Hennes.