connection to the game server has been lost. bad company 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

hennes

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2003
Hoi ik heb een vraag, ik speel al een tijdje bad company 2 en nooit geen last ergens van gehad, maar sinds een week of 3 geleden heb ik online problemen met EA sever, ik heb er al 2 mails naar toe gestuurd maar zonder resultaat alleen dat ze toe gaven dat het probleem aan hun legt, maar daar heb ik niet veel aan, ik heb alles opnieuw er opgezet noem maar wat of het staat er op en mijn internet werk ook zeer goed dus ik kan niet bedenken waarom ik er af word gegooid.
Hoi, ik weet niet of ik hier goed ben maar ik heb een vraag?

Ik speel bad company 2 al van het begin af aan dus ik weet hoe het werkt, maar sinds een week of 3 geleden kan ik niet langer dan een min. of 6-8 online blijven want word mijn verteld dat de verbinding is verbroken,connection to the game server has been lost en dat krijg ik dan te zien.

Ik heb voor de zekerheid alles er opnieuw geinstalleerd maar nog hou ik die problemen ik heb een pc vorig jaar nieuw gebouwd en een upc net werk dat heel goed werkt ,dus bij mij is alles in orde maar de verbinding van de ea server gooid me er telkens uit wat kan het probleem zijn en hebben er nog meer mensen hier last van? nou ik word er helemaal gek van en ben ook teneinde raad willen jullie aub hier op reageren?want ik heb el eens een e-mail ergens naar zo.n ea forum gestuurd maar er niks meer van gehoord.
Ik heb ook de poorten goed staan fire wall en noem maar op, ik ben ten einde raad wie wil er met mijn probleem helpen?
upc 50 mb internet.
intel processor 2600k op 4300 mhz.
8 giga geheugen op 1600 mhz.
900 watt voeding.
videokaart van amd 5870.
windows7 64 bit.
Groetjes Hennes.

Het ligt niet aan jou. En dus hoef je niet iets te doen aan jou software, het ligt aan de gameserver van bc 2. Dit betekent dat je er niks aan kunt doen. Je kan alleen wachten tot de server gaat updaten. En anders moet je maar steeds opnieuw inloggen.

Bedankt voor de snelle reactie, dus ik kan er weinig aan doen zelf,ik heb vandaag ook een reactie gehad van EA server die vertelde mij dat ze dachten dat het aan het acount lag wan ik zou battlefield vietnam wel kunnen spelen volgens hun en ze vroegen mij om het serie nummer door te geven van mijn dvd dan zouden ze kunnen kijken wat er aan de hand is.
Groetjes Hennes en nogmaals bedankt.

Nee mijn vraag is nog niet opgelost,sta in contact met ea servers maar die zeiden mij dat ik een ander account moest maken omdat dat andere op een ander e-mail adres staat, ja hebt mijn zoon toen een keer gedaan,maar ik heb zeker een heel jaar gespeeld en nooit geen last gehad en nu in eens wel en zo nu en dan kan ik de hele avond online blijven tot vervelens toe,maar wat ook niet gaat ,wilde even proberen om een nieuw account te maken maar voor ik een nieuw wachtwoord hebt bedacht ben ik weer online??
Ja ik weet het niet meer,maar ik heb ook nog bf3 en dat gaat wel maar daar vind ik niet veel aan, dat spel valt me tegen is niet spel vriendelijk veel instellingen en weinig lol, ze zien mij altijd en ik zie de tegenstander bijna nooit en als je ze ziet dan gaan ze nooit neer dus valt tegen of het moet nog goed komen als je een wat hoger in de rank staat.
groetjes Hennes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan