Connectors frontpanel

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0685

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2010
Hallo,

Ik heb hier een HP Rc410-m moederbord wat ik in mijn Recom MC1 behuizing wil plaatsen. Echter weet ik niet hoe ik de stekkertjes voor power, reset, hdd led en power led moet aansluiten op het moederbord omdat ik geen handleiding er van heb.

Wie kan mij helpen?

Mvg,
Michaël

Ik was ook op die pagina terechtgekomen maar daar wordt ik nog weinig wijs uit. De stekkertjes van de behuizing zijn niet een geheel maar 5 of 6 losse

Weet niet of HP zelf heeft verbouwd aan dat moederbord, maar hier staat de handleiding van een RC410-M moederbord.
"Plattegrond" op pagina 2-2 en aanduiding componenten/connectors waar het jou om gaat vanaf 2-16.
NB: Let op: Sommige bruggen zijn anders dan je verwacht, dus niet van positie 1 naar 2 maar van 1 naar 3 en niet van 3 naar 4 maar van 2 naar 4, zie pagina 2-16.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dnties > bedankt. Nog een vraagje maakt het bij de power led nog uit hoe - en + zitten? Dit zijn aparte stekkertjes

Ik dacht dat dat niets uitmaakt (danwel dat er dan niets gebeurt en je ze dus andersom moet aansluiten), maar anders wacht je even totdat iemand dat bevestigt (of juist niet).

Tijs.

Bedankt voor de hulp. Hij doet het nu prima. Hij is ook echt haast fluisterstil.

Fijn dat HP blijkbaar niet aan het ontwerp heeft lopen sleutelen en dat dus het moederbord in de gelinkte handleiding overeen kwam met jouw moederbord.

Graag nog de vraag als opgelost aangeven, ajb.

Tijs.

Ze hebben een klein dingetje veranderd zie ik net. De sata aansluitingen zitten achter elkaar ipv 2 aan 2

Dat is een aanpassing die (gelukkig voor jou) weinig invloed heeft op de handleiding. :D

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan