Connetable worden, via via

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krypper

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Hallo,

Ik had al een keer een vraag geplaatst over dat ik niet connectable kan worden, maar dat was een onduidelijke post, met veel te weinig informatie.
Ik had het onderhand al opgegeven, maar wil nu toch eigenlijk echt wel eens connectable zijn voor oa. bitcomet ed.

Mijn info:
- Ik heb een ADSL verbinding
- Windows XP
- Gebruik GEEN firewall, die van windows is uit, en die in het modem en in de router zijn ook uitgeschakeld.
- Merk modem: Alcatel-Thomson SpeedTouch 510, zie bijlage voor het menu wat ik hierbij krijg.
Merk Router: Onbekend, het enige wat erop staat is: Broadband Router, zie de bijlage voor het menu wat hierbij hoort.
- Ik heb GEEN draadloze internet verbinding.

Hier even een nieuwe post, met al de informatie die ik kan vinden.
Het probleem wat ik heb, is dus dat ik niet 'connectable' kan worden, ik ben verbonden met het internet, via een router, en die is weer aangesloten op mijn modem.
Via www.portforward.com heb ik geprobeerd connectable te worden maar dit lukt niet.

Iemand misschien enig idee hoe ik dit kan maken, de desbetreffende port heb ik al via mijn modem en router door verwezen, maar ik blijf maar niet connectable...
Als iemand me via msn zou kunnen helpen zou dat helemaal perfect zijn, dan kan ik in deze topic na afloop wel posten wat precies de oplossing was...

Alvast bedankt,

Roelof

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan