consistentie

Status
Niet open voor verdere reacties.

auwtje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2005
wie kan mij helpen
ik heb een P4 630, moederbord P5GD1 HDs 120+200gig westen digitals. Het probleem is als ik mijn PC opstart gaat hij mijn HDs controleren op consistentie.
wie kan mij uitleggen wat dit in houd, en zeggen hoe ik dit kan verhelpen

Geplaatst door auwtje
wie kan mij helpen
ik heb een P4 630, moederbord P5GD1 HDs 120+200gig westen digitals. Het probleem is als ik mijn PC opstart gaat hij mijn HDs controleren op consistentie.
wie kan mij uitleggen wat dit in houd, en zeggen hoe ik dit kan verhelpen

Scan je HD eens op fouten. Vaak is de oorzaak stroomstoringen (pieken) en het niet goed afsluiten van windows en programma's e.d. Gebruik je een geaard stopcontact?

http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/tips_trucs_windows/tips_en_trucs_windowsxp_1.aspx#9

bedankt voor het reageren l.slaats
helaas mocht het niet helpen,heb schijf controle gedaan,heb zelfs een nieuwe voeding gekocht (650 watt), aan een geaard stopkontacht aangesloten mocht allemaal niet helpen.
onder tussen wel een 20 keer geformateert zelfs low format mocht allemaal niet helpen.
terug naar de winkel(mycom) gegaan heb een nieuwe moederbord gekregen.
en je zal denken klaar, maar nee hoor weer consistentie fouten
ben weer naar de winkel(mycom) gegaan die wisten het ook niet, maar kwamen tot de conclusie dat ik mijn 2 jaar oude westen digitals HDs maar in moest ruilen voor 2 maxtors (160 gig 200gig) nieuw, die er in gehangen
en tot nu aan toe nog geen melding gehad van consistentie fouten

PS (dit allemaal met de portomenee dicht
wat een service,s die mycom)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan