constant 2 dezelfde mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

marleen40

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2005
:evil: ik krijg constant 2 mails en als ik ze verwijder staan ze er na een paar minuten er weerin
de mail kan ik niet lezen er staat "dit bericht kan niet weer gegeven worden Outlook Express heeft een onverwacht probleem ontdekt bij het weergeven van dit bericht. Controleer of er voldoende geheugen en schijfruimte op de computer vrij is en probeer het opnieuw

nou geheugen en schrijfruimte zat kan iemand mij vertellen wat ik moet doen

alvast bedankt!

Zijn dat mails van bekende personen of beter gezegd mails die je absoluut moet hebben?
Zo neen, blokkeer het mailadres.

jean42 zei:
Zijn dat mails van bekende personen of beter gezegd mails die je absoluut moet hebben?
Zo neen, blokkeer het mailadres.

neen zijn gewoon mails van me zwager beetje fun mails zeg maar.....

Als dit funmails zijn van je zwager dan is dit misschien een grap en heeft hij een mailbom bij u geplaatst?
Vraag dat maar even na bij hem.
Dit is toch zeer waarschijnlijk een grap denk ik.

ook ik heb dat

Hoe kan ik dat vinden van die mailbom??
want als ik op mijn werk een maitje stuur naar mijn collega dan krijg ie um wel 'n keer of 10 terwijl ik zeker weet dat ik er maar 1 keer op verzenden gedrukt heb
wel worden de tussenpozen steeds langer
eerst om de 4 min en dat word zo tot om het 1/2 uur :D

Een mailbom is iets voor de grap.
Er zijn mensen die dat doen van ontelbare mails te sturen.
U probleem is blijkbaar iets anders.

nou volgens mij zwager zijn het geen mail bom, maar het lijk wel als ik ze uit verwijderde items delete zeg maar dat ze gelijk weer in mijn inbox komen........
Ik heb al lopen zoeken naar lycos daar heb ik een betaalde email account, maar ja het lijk of die van de noorder zon is vertrokken.
Ik ik heb ook gekeken of het bestand dbx of zo iets corrupt is en diversen handelingen gedaan, maar het probleem blijft wat ik doe ik krijg ze steeds maar weer terug.
En het worden er steeds meer....
Maar 1 ding vraag ik me dan af...mocht er toch een corrupt bestandje in zitten en ik als ik dan naar mijn laptop ga om daar mijn post te kijken dan heb ik precies zelfde dus lijk me sterk als daar ook een bestand corrupt zou wezen.....of heb ik het verkeerd:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan