Constant berichtverzoeken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dusbaba

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2012
Ik krijg sinds onlangs dagelijks berichtverzoeken in FB Messenger van personen waar ik niet mee bevriend ben en die ik uiteraard ook niet ken, dit met lugubere voorstellen. Is er een mogelijkheid om dit in te stellen zodat je alleen berichten van vrienden kunt ontvangen? Ik heb al naar meerdere instellingen gekeken maar niks concreet gevonden. Ik heb de instellingen van de app echt op strikte veiligheid gezet maar toch krijg ik nog die vervelende boodschappen....

Ik gebruik dit alleen op mijn smartphone dus ik denk niet dat het met spyware heeft te maken, of kan het dan toch wel? Ik ga ook niet surfen op lugubere sites hoor ;-)

Dit stond reeds allemaal zo ingesteld, ik heb dit even gecheckt... Is er nu echt geen mogelijkheid dat niemand je een bericht kan sturen via Messenger die je helemaal niet kent? Gisteren had ik weer prijs...:confused:

Nee, is er niet..
Is bij Instagram trouwens ook zo, je kunt DM's uitzetten maar dan krijg je evengoed nog chat-verzoeken binnen..
De enige manier is Messenger niet gebruiken of dat FB er helemaal aftrappen..

Ik ben het eens met @scrapheap. Facebook nooit gehad. Als ik hoor hoeveel ellende :eek: er in het algemeen mee is.

Klopt wel maar ik ben bij meerdere verenigingen die via Messenger een groep hebben dus ja... niet zo eenvoudig om dit zomaar te verwijderen...

Ja dat gaat dan niet denk ik dan. Maar ja accepteren of niet in dit geval. Vervelende meldingen.... Ik weet verder geen oplossing zo. Sorry.

Laatst bewerkt:
Geen probleem dan, ik leer er dan wel mee leven :p
Ik dacht dat ik misschien toch een instelling over het hoofd had gezien, maar blijkbaar niet dus...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan