IK heb een vraag t.a.v. een veiligheids waarschuwen t.a.v. een programma file genaamd VM-STI.EXE. Dit bestand is waarschijnlijk binnen gekomen en geinstalleerd tijdens het installeren van een webcan driver.
Iedereen die zich nu aanmeld op de computer krijgt een waarschuwing t.a.v. het programma wat gestart gaat worden en dat annuleren we dan.
Hoe krijg ik dit programma weer van mijn computer of het opstart commando tijdens aanmelden.
Het staat namelijk niet in het start menu.
Ik dacht dat ik een goede webcamdriver had gevonden voor mijn webcam waarvan ik merk en type niet meer weet en er staat ook helemaal niets op, maar de geinstalleerde driver werkte niet en nu zit ik steeds met deze melding.
Heeft iemand eventueel ook nog een idee t.a.v. de webcamdriver?
ALvast bedankt
Henk
Iedereen die zich nu aanmeld op de computer krijgt een waarschuwing t.a.v. het programma wat gestart gaat worden en dat annuleren we dan.
Hoe krijg ik dit programma weer van mijn computer of het opstart commando tijdens aanmelden.
Het staat namelijk niet in het start menu.
Ik dacht dat ik een goede webcamdriver had gevonden voor mijn webcam waarvan ik merk en type niet meer weet en er staat ook helemaal niets op, maar de geinstalleerde driver werkte niet en nu zit ik steeds met deze melding.
Heeft iemand eventueel ook nog een idee t.a.v. de webcamdriver?
ALvast bedankt
Henk