constant foutmelding!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bullsryver

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2002
Berichten
139
Telkens ik aan een Word-document werk, krijg ik in het midden van mn werk een foutmelding (en daarbij de vraag:'rapport verzenden/niet verzenden')

Handtekening van de fout =

AppName: winword.exe
AppVer: 10.0.2627.0
ModName: e_dmai11.dll
ModVer: 0.3.0.8
Offset: 0000128e


Ik heb een maand geleden dan die gratis software gedownload die lijkt op office van microsoft (ben de naam vergeten, is met zo een witte duif ofzo 'freeoffice'?), maar daarin heb ik hetzelfde probleem, nochtans dat dit niet van microsoft komt.

Als ik geluk heb, wordt het bestand hersteld, zoniet, krijg ik gewoon een leeg word-document en moet ik de boel van 0 af aan herbeginnen.

Kan iemand mij helpen, want momenteel kan ik enkel nog in kladblok werken om redelijk vlot tekstjes te typen.

Alvast bedankt,
Toni
 
Al eens gekeken of er misschien updates/service-packs zijn voor de versie van Word c.q. MS Office waarmee je werkt?
 
Geplaatst door bullsryver
Telkens ik aan een Word-document werk, krijg ik in het midden van mn werk een foutmelding (en daarbij de vraag:'rapport verzenden/niet verzenden')

Handtekening van de fout =

AppName: winword.exe
AppVer: 10.0.2627.0
ModName:e_dmai11.dll
ModVer: 0.3.0.8
Offset: 0000128e




Alvast bedankt,
Toni

Dat onderlijnde stukje tekst is een bestand van je Epson-printerdriver. Heb je toevallig problemen met de printer?
 
Is denk dat het een font probleem is

Zoek e_dmai11.dll en zet hem eens een tijdje in een andere map,en start de computer opnieuw op.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan