Constant meldingen "internet explorer reageert niet meer" en dergelijke

Status
Niet open voor verdere reacties.

WishUponAStar

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2007
Ik heb al wat gegoogled en verschillende mogelijke oplossingen gevonden maar dat zijn allemaal dingen die ik niet heb. De meesten zeiden: alle onnodige toolbars enzo verwijderen. Nou, ik installeer NOOIT toolbars, en moest ik er per ongeluk één installeren (als het automatisch bij een of ander programma komt) verwijder ik die meteen (via configuratiescherm, dus definitief).

Ik heb windows Vista en internet explorer weet ik niet zeker.. 8 of 9.

Kan iemand me helpen? Het is al maanden zo en nu heb ik er echt genoeg van..

niet bedoeld als dooddoener, maar stap gewoon over op FireFox?

nou ... vooruit dan maar. ;) Je geeft aan dat je al diverse zaken geprobeerd hebt. Valt daar ook een verwijdering van Adobe Flash Player onder ... en vervolgens herinstallatie? Dat doet over het algemeen namelijk ook wonderen.

nou ... vooruit dan maar. ;) Je geeft aan dat je al diverse zaken geprobeerd hebt. Valt daar ook een verwijdering van Adobe Flash Player onder ... en vervolgens herinstallatie? Dat doet over het algemeen namelijk ook wonderen.

Nee, dat zal ik eens proberen.

Ok ik heb dat gedaan, gewoon alles verwijderd en de nieuwste flash player erop gezet.

Net alsnog een melding gekregen "zucht"

Hoi

Ccleaner al eens geprobeerd?
klik

In IE onder extra-opties-geavanceerd-standaardinstellingen herstellen?

Leesvoertje

Tweede heb ik geprobeerd, werkt niet.

Ik heb Ccleaner gedownload, maar ik durf het nog niet te gebruiken! Gaat dat programma echt dingen verwijderen, die ik misschien nog nodig kan hebben? Zoals bijvoorbeeld word-documenten?

Hoi....

Neen hoor die verwijderdt geen data als documenten foto's e.d.

Hoi !

Zie mijn vorige mail vooruitgebreide oplossingen.

Greetz,

Harry.

EN????........hoe is het afgelopen??
Ik krijg ook steeds van die meldingen namelijk.

Hoi Joke :)

Ik ben sinds een paar weken overgestapt op firefox en ik moet zeggen dat het veel sneller en beter werkt. In het begin moest ik het even onder de knie krijgen maar het is goed te doen :) Ik gebruik IE nog steeds wel, maar minder vaak. De meldingen zijn er jammer genoeg nog steeds, maar ik heb er minder last van, omdat ik firefox meer gebruik ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan