Hallo allemaal,
Graag wil ik even een vraag stellen m.b.t. mijn probleem, nl. SVCHOST.
Ik ben geen deskundige en wil graag een storing oplossen m.b.t. de SVCHOST.
Deze staat aan als als ik de comp. aanzet. Er zijn dan m.i. geen prog. actief .
Hij staat constant op 98% CPU te draaien.
Als ik zeker weet dat deze host geen kwaad kan dan zet ik hem uit. Zodra ik de comp. weer aanzet is hij er weer.
Mochten er downloads zijn van Windows dan gaat dat echter zeer traag en heeft de download last van de host die - nodeloos -actief is. Het downloaden duurt dan de hele dag.......
Hebben jullie de mogelijkheid om mij te informeren??
Graag wil ik deze SVCHOST deactiveren, maar hoe kom ik er achter wat daarachter zit. Hij schakelt zichzelf elke keer in bij de startup van de comp. Schakel ik hem uit, dan heb ik verder de gehele dag geen last meer.
Ik ben geen deskundige, maar mogelijk kunnen jullie mij even 'gidsen'.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Graag wil ik even een vraag stellen m.b.t. mijn probleem, nl. SVCHOST.
Ik ben geen deskundige en wil graag een storing oplossen m.b.t. de SVCHOST.
Deze staat aan als als ik de comp. aanzet. Er zijn dan m.i. geen prog. actief .
Hij staat constant op 98% CPU te draaien.
Als ik zeker weet dat deze host geen kwaad kan dan zet ik hem uit. Zodra ik de comp. weer aanzet is hij er weer.
Mochten er downloads zijn van Windows dan gaat dat echter zeer traag en heeft de download last van de host die - nodeloos -actief is. Het downloaden duurt dan de hele dag.......
Hebben jullie de mogelijkheid om mij te informeren??
Graag wil ik deze SVCHOST deactiveren, maar hoe kom ik er achter wat daarachter zit. Hij schakelt zichzelf elke keer in bij de startup van de comp. Schakel ik hem uit, dan heb ik verder de gehele dag geen last meer.
Ik ben geen deskundige, maar mogelijk kunnen jullie mij even 'gidsen'.
Alvast bedankt voor jullie reacties.