Constant 'zandlopertje' en trillende muisaanwijzer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ommeren

Banned
Lid geworden
8 aug 2007
Berichten
2.287
Hoi,

Sinds een paar weken bovenstaande, hinderlijke situatie: een trillende muisaanwijzer met het 'draaiende cirkeltje' ten teken dat Vista met een 'proces' bezig is.
Alleen wélk ..... dat is niet duidelijk.

Het gaat om een HP/Compaq 6715s, en de klacht is er zowel mét als zonder externe muis.

Tot nu toe het volgende uitgevoerd:
1. De laptop een nacht 'laten kachelen' zonder iets te doen (mogelijk defragm. schijfopr. viruscontrole [avg], hun gang laten gaan)
2. Uit apparaatbeheer achtereenvolgens de muis en de touchpad verwijderd en weer laten detecteren, om evt. hardwareproblemen zoveel mogelijk uit te sluiten.
3. Terug naar een herstelpunt waarvan in elk geval duidelijk was, dat het probleem toen nog niet bestond
4. CCleaner, Superantispyware en mBam (malwarebytes) laten controleren

Echter alles zonder resultaat.
Omdat het apparaat nog geen half jaar oud is en er dus nog onder garantie valt, wil ik eerst een recovery uitvoeren naar de fabrieksinstellingen. Dit wordt per saldo tóch gevraagd uit te voeren voordat je aanspraak kunt maken op de garantie.

VRAAG: wat ik echter voor die recovery nog wil doen, is de BIOS resetten, door het batterijtje even te verwijderen terwijl 220 en de accu er uit zijn.
Kan iemand mij vertellen hoe je dat bij deze HP 6715s doet?
 
Laatst bewerkt:
is dit toevallig begonnen na installatie van SP1 voor Vista?

zo ja, videokaart drivers opnieuw instaleren.

is bekent probleem met de ati kaarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan