Constante Foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bleedje

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2007
Ik heb een probleem die ik niet opgelost krijg misschien jullie wel.
Telkens als ik mijn pc opstartte kreeg ik normaal een foutmelding dat RUN.dll c:/WINDOWS/system32/gtrnvoep.dll de module niet kan weergeven (ofzo iets)(waarschijnlijk beschadigd door trojan horse)
Deze foutmelding heb ik weg gewerkt door MSCONFIG uit te voeren.

maar nu => Telkens als ik mijn pc opstart krijg ik de foutmelding niet meer (dat is dus normaal)
maar telkens als ik een programma zoals Teamspeak 2 opstart krijg ik een Fouten rapport en hij word verstuurt (DIT HELP ECHTER NIET). Heropstarten zorgt ervoor dat ze tijdelijk beschikbaar zijn na 5min dan springen ze vanzelf uit .
ik heb geprobeerd deze opnieuw te downloaden en help ook niet .

Help mij alsjeblieft!:confused:
naamlooscf2.jpg

naamloos1rt5.jpg

Enzovoort

Laatst bewerkt:
Srry deze site is niet van toepassing.
het gebeurd bij alles dat ik probeer open te doen behalve MSN messenger, Xfire, en een paar andere voor de rest word Ad-aware SE (scant op spyware)ook geblokt en sluit mijn computer ineens af met een "onherstelbare error (blauw scherm)" alsof ie iets wilt bescherme dat niet gescanned mag worden :s :confused:

Toch bedankt!

Wat wordt er gemeld als je op die 'klik hier' klikt voor bijzonderheden? Wat staat er op dat blauwe scherm precies??

Dit probleem is opgelost.
Het lag aan Trojan Virus en andere virussen die in mijn .dll files zaten.
Mijn Anti-virus was verlopen zonder het te merken:):p Heb ook Windows defender daarvoor gedownload. Werkt perfect!:thumb:

Opgelost :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan