Constante rode streep op beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

orbea

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Hallo,

Op het beeldscherm van mijn laptop is sinds een paar dagen een rode streep van boven naar beneden te zien precies over het midden van het beeldscherm. De streep verschijnt meteen bij het aanzetten van de compunter en is constant aanwezig.

Verder functioneerd alles normaal.

Ik ben er bang voor dat dit een probleem met het scherm zelf is, maar hoop dat iemand iets weet om dit te verhelpen....

Ook zou ik graag willen weten of dit eventueel verdere schade aan het beedscherm zou kunnen veroorzaken waardoor de lapotop niet meer te gebruiken zou zijn....

Alvast bedankt!

Groeten,
Bart

Hallo,

Op het beeldscherm van mijn laptop is sinds een paar dagen een rode streep van boven naar beneden te zien precies over het midden van het beeldscherm. De streep verschijnt meteen bij het aanzetten van de compunter en is constant aanwezig.

Verder functioneerd alles normaal.

Ik ben er bang voor dat dit een probleem met het scherm zelf is, maar hoop dat iemand iets weet om dit te verhelpen....

Ook zou ik graag willen weten of dit eventueel verdere schade aan het beedscherm zou kunnen veroorzaken waardoor de lapotop niet meer te gebruiken zou zijn....

Alvast bedankt!

Groeten,
Bart

misschien is er een lijn ''dood'' van je scherm zelf. maar meestal is er één pixeltje dood niet een hele lijn. maar misschien moet je naar de winkel gaan, krijg je misschien nog wel garantie op... niet een deugelijk product als reden.

verdere schade, laat het (zowiezo) niet zo ver komen en ga er mee naar de winkel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan