constante schijfcontrole bij het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenrose

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Hallo allemaal,

Elke keer als de pc opstart dan begint de pc met een schijfcontrole van de D: schijf (data).

Ik heb net mijn harde schijf laten vervangen (waar hij dit ook de laatste week op deed) en alle spullen over laten zetten op mijn nieuwe harde schijf.

Het bedrijf dat de nieuwe harde schijf voor mij geplaatst heeft, zei dat deze melding er alleen uit te krijgen is als ik mijn D partitie formateer.

Dit vind ik gelijk weer zo rigoureus. Is er niet nog een andere oplossing, zonder dat ik de schijfcontrole volledig uitschakel?

De pc wordt altijd goed afgesloten en tijdens de schijfcontrole worden geen fouten gevonden.

hoi koenrose

Ik heb eens gekeken heb dat probleem ook lang geleden een keer gehad. je kunt het namelijk uitzettne in je register . Ik heb hier een link en daar staat wat je moet doen.

http://forum.computeridee.nl/messages/3/10108.html?1084454004

Ik zou wel voor de zekerheid even een kopie maken van je register dan dat uitvoeren en eff opnieuw opstarten .Ik hoop dat het lukt SUC6 Tycoon77

Hoi Tycoon,

Bedankt voor je bericht.
Als ik het uitzet, dan start het zeker ook niet meer op wanneer het wel nodig is he?

Hoi koenrose

Nee dan is hij echt uit dat ik er nog van weet. Maar je kunt dan nog wel naar deze computer en dan daar rechts klikken en eigenschappen en schijfcontrole uitvoeren.

Groetjes Tycoon77

bedankt voor je hulp, maar dat is toch niet echt wat ik wil.

weet iemand nog een andere mogelijkheid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan