contact form werkt niet - wie kan mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

milo2010

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2013
hallo

Wat betreft programmeren, dit is niet mijn sterkste punt maar ik ben bezig met een website en hiervoor moet ene contact formulier in komen.
Nu zit ik al 2 dagen te plakken en te knippen van allerlei html codes en daarbij de php code, maar op de een of andere manier
werkt het gewoon niet, en ja ik verander het emial adres meer hoef ik volgens mij niet te doen, als ik al die website geloof zoals dynamic drive en alle andere html en php sites...
maar ja nog steeds niet het gewneste resultaat.... o ja ik heb wel ene contact formulier maar die is OUTSIDE mijn webpage, zgn code die je krijgt via Yourhosting
d.m.v. een kleine code in je website ( lik hier ) ga je dus buiten je website een contact formulier invullen,........zonder layout van de website e.d. Lekker proffessioneel zou ik zeggen

Maar goed WIE KAN MIJ HELPEN om een goed en WERKEND contact formulier in mijn website te implementeren.

Het script hierboven heb ik ook gebruikt maar ook deze werkt niet..... als alles ingevuld is en de send button wordt ingedrukt dan krijg ik een page met onbekend ip adres

misschien is het helpfull maar ik gebruik shopfactory.

groet

ps. voor een uitstekend werkend script wil ik zelfs een kleine vergoeding geven.

Laatst bewerkt:
Dit is inderdaad je eigen topic.

Ik zal je helpen met mijn kennis.
Over een uurtje ongeveer, zal ik alle info van je site halen en zo een script maken

oke thanks,

van php weet ik weinig, ik cut and paste meestal en ga dan het template script na , en verander dan alleen het email adres

maar thanks voor je tijd en moeite

vandaag gaat niet meer lukken, ik heb wat internetproblemen. Morgen probeer ik het opgelost te hebben

@Milo2010: Welkom nog op Helpmij.nl:thumb:

Nu lopen er twee topics van je over hetzelfde onderwerp. Dit is niet nodig (lees: Niet toegestaan).
Deze sluit ik en men mag verder gaan in het andere topic.

Klikje naar het andere topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan