contact formulier geeft een fout melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

gregortman

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2005
Beste mensen,

Ik heb een probleem, als volgt: in mijn database heb ik 3 knoppen waarmee ik een aantal functies van outlook kan bedienen (contact, appointment, mail).

Deze hebben tot een tijdje geleden goed gewerkt: alleen nu geeft de actie bij contact een fout melding op waar ik niet uitkom

De fout melding is: Compileerfout: kan de methode of het gegevenslid niet vinden.

In de bijlage staat hoe de acties van de verschillende onderdelen zijn omschreven

Het vreemde is dat hij een tijd goed gewerkt heeft en plotseling heeft ie er geen zin meer in, zouo het te maken kunnen hebben met het aansluiten van een pocket PC die de contacten synchroniseert en de database??

bij voorbaat dank

Gregor

Bijlagen

compileer doe boel, en kijk waar die op vast loopt
kijk even of je bibliotheken hetzelfde staan t.o.v. bijv. een backup

Bedankt voor je antwoord,

Gecompileerd heb ik en hij blijft steken bij contact.display waarbij .display is aangemerkt als zijnde de fout, vreemde is dat appointment.display er geen probleem voor doet!

Ik heb in mijn module een aantal fouten weggehaald maar dit mocht ook niet baten.

Wat bedoel je met of de blibliotheken gelijk staan(ik ben nog maar een beginner!!)
heb wel gekeken naar de verwijzingen en geeft niet aan dat er een ontbreekt.

heb je nog meer mogelijkheden ??

groet

gregor

klopt wat je doet hoor.
Wat ik bedoel is dat je kan bekijken in bijv. een oude backup(database dus) t.o.v. de nieuwe database, of er bij "verwijzigen" (waar je dus was) veranderingen zijn opgetreden. Het kan voorkomen dat jouw pocket PC zaken heeft toegevoegd c.q. verwijderd.
Dat moet je dus eerst weten, en evt weer een verwijzig "aanvinken"die bijv. door de installatie is uitgevinkt.

contactformulier geeft fout melding

Beste Frontier,

ik heb even geen aandacht kunnen besteden, nu dus wel.

Ik heb gedaan wat je gevraagd hebt en er missen geen verwijzingen, of er moeten er ook niet extra aangekruist worden.

Ik ben wel achter het volgende gekomen: ik heb in een module: contactpersoon , e-mail en afspraak gedeclareerd en als ik deze uitprobeer(in visual basic) dan doen ze het allemaal ook contact personen.

Ik heb de instructies onderling vergeleken in de module en in VB van het Form, deze zijn indentiek.

Dus ik snap er geen.... van !

heb je nog een idee ??

groet

gregor

nou ik gaat nog wel ff door rommelen en er komt vanzelf wel weer wat boven

bedankt voor je reactie

gregor

Beste Fester,

Helaas als ik dat doe dan krijg ik bij alledrie (contactpersoon, mail en agenda) een fout melding.

en het stomme is dat als je de module draait dan komt netjes het scherm van de contactpersonen omhoog alsof er niks aan de hand is !!

Dus wie heeft er nog ideeen

groeten

Gregor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan