Opgelost contact maken met google.nl

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Beste allemaal,

Ik heb al jaren een abbo op Google One 100gb.
De betaling wordt altijd in juni afgerekend.
Nu krijg ik bericht dat de rekening waarvan er betaald wordt niet bereikbaar is.
Er is totaal niks aan de had met deze rekening , maar om dat duidelijk te maken kom ik in een soort "loop" terecht waar ik niet wijs uit wordt.
Hoe kan ik mail/tel contact krijgen met het betalingscentrum van google ? ? geloof me ..ik heb alles al geprobeerd, maar ik kom steeds weer in de vragenlijstjes terecht.😱

Ik vrees dat ze geen telefonische helpdesk zullen hebben.
Dit lijkt mij de beste oplossing: https://support.google.com/

Zomaar een idee: Je hebt wel een IBAN nummer ingevuld in je account, en niet een rekeningnummer die niet in dat formaat staat?

Hoi Aar,
En dat is de "loop"waarin ik steeds weer op het zelfde uitkom....😭

Een loop zou wel raar zijn. Wat gebeurt er dan precies?

Ik heb de vraag van " betalingen veranderen" of
betaling lukt niet" etc. maar dan wordt ik weer verwezen naar "betaal methoden " daar krijg ik mijn rekening te zien ( paypal ) en verder helemaal niks.
Soms zie je wel een banken er bij staan maar die werken niet.

Zomaar een idee: Vul je bankrekening opnieuw in in je account en wacht af.
Banktransacties zouden feilloos moeten werken, dus ik vermoed dat je bankgegevens niet kloppen.

En anders raad ik aan om even met je bank te babbelen. Misschien hebben die wat geblokkeerd?

is ook geen optie want ik zie alleen maar paypal en dat is helemaal goed, heb ook al Paypal gebeld.. fout ligt bij Google en daar kom ik niet verder

Ben ik ook al in geweest...kom ik ook niet uit......

Als ik op de screenshot afga, gok ik dat je Paypal gewoon gelockt is, dus laat het hoger op escaleren in Paypal.

"dus laat het hoger op escaleren in Paypal." alles doorgenomen met Paypal.
Alles werkt Prima !!!!!!!!!
Medewerker van Paypal zegt dat het echt bij Google ligt... Doe ook gewoon mijn betalingen via google nog nooit en nu ook niet , een probleem gehad,

Probeer je betaalmethode eens opnieuw toe te voegen. Mogelijk helpt dat.
Of voeg een andere toe.

Heb ik ook gedaan...en welke andere ik zie geen andere ( zie een betalingsmethode toevoegen)

CC of pinpas?
En wat gebeurt er als je de PayPal opnieuw toevoegt nadat je die koppeling verwijderd hebt?

Daarom....Ik kom er niet uit....Over 2 dagen wordt mijn 100Gb afgesloten..maar ik weet niet hoe ik dit moet oplossen

Je hebt geen eigen bankrekening?

ja die heb ik...Amro... Maar dat werkt niet ... (?)
Trouwens die accepteren ze niet volgens mij...er zijn geloof ik maar 3 banken die wel geaccepteerd worden...
Nogmaals volgens mij hoor...

"werkt niet".....
** kuch** Duidelijk... 🔮

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan