contact personen exporteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi Rombouts

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2002
Ik wil mijn contact personen exporteren naar een Excel file, heb zowat alles geprobeerd doch lukt me niet.
Welke instellingen moet ik gebruiken

welke versie van office gebruik je ?
volgens mij werken ze allemaal beetje het zelfde ...

kies voor bestand >>>inporteren en exporteren >>kies voor de optie exporteren naar bestand >>volgende >>kies voor Excel >volgende >>kies voor de map contact personen >>volgende >>>kies de plaats waar je het wil opslaan >>volgende>>kies evt. voor aangepaste velden toewijzen >>kies daar na voor voltooid ..ga naar de plaats waar je het hebt opgeslagen en zie daar je export is compleet

Tot de opties exporteren naar bestand kan ik volgen, doch in het volgende scherm, staat niks EXCEL alleen: bestand met persoonloijke mappen; dBase; door lijstscheidingstekens gescheiden waarden (DOS) ;door lijstscheidingstekens gescheiden waarden (WINDOWS); door tabs gescheiden waarden (DOS); door tabs gescheiden waarden (WINDOWS); Microsoft ACCESS,

ik gebruik Office 2000

mm mischien dat ze toen nog niet verder dachten dan...vaag maar...

...goed denk wel dat het gaat lukken met de volgende selectie:

door lijstscheidingstekens gescheiden waarden (WINDOWS)

vervolgens +/- verdergaan zoals ik eerder zij

Als het dan opgeslagen is ga je naar het bestand en selecteert rechtermuis en kies voor openen met: Excel

die geeft dan de mogelijkheid om door lijstscheidingstekens gescheiden waarden (WINDOWS)
toch om te zetten naar een leesbaar Excel bestandje
de wizard zal je er dan wel doorheen helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan