Goedemorgen,
Ik zit al een paar dagen met een irritant probleempje.
Ik heb een groot Excel bestand met in elke kolom een bereik. o.a. VOORNAAM / ACHTERNAAM / BEDRIJF etc.
Dat zit er dus allemaal in, en onder al die bereiken staan de juiste gegevens dus. De Voornaam of De Achternaam, of het adres van een bedrijf. Wat blijkt nou als ik dat allemaal netjes heb aangepast en het wil inlezen in outlook, gooit deze alles naast elkaar.
Voornaam,achternaam,bedrijf,telefoon etc. etc. terwijl dit dus allemaal in een andere kolom zit. zo kan ik dus niets linken aan de standaardtoewijzingen van Outlook, .csv / .txt werken ook niet.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? komt het misschien omdat het meer dan 3000 mensen zijn?
Alvast vriendelijk bedankt.
Ik zit al een paar dagen met een irritant probleempje.
Ik heb een groot Excel bestand met in elke kolom een bereik. o.a. VOORNAAM / ACHTERNAAM / BEDRIJF etc.
Dat zit er dus allemaal in, en onder al die bereiken staan de juiste gegevens dus. De Voornaam of De Achternaam, of het adres van een bedrijf. Wat blijkt nou als ik dat allemaal netjes heb aangepast en het wil inlezen in outlook, gooit deze alles naast elkaar.
Voornaam,achternaam,bedrijf,telefoon etc. etc. terwijl dit dus allemaal in een andere kolom zit. zo kan ik dus niets linken aan de standaardtoewijzingen van Outlook, .csv / .txt werken ook niet.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? komt het misschien omdat het meer dan 3000 mensen zijn?
Alvast vriendelijk bedankt.