contactdoos met tv aansluiting, tv over stopcontact?

• Onderwerp starter Onderwerp starter R15
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

R15

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2009
Hallo,

In de folder van Lidl zag ik een contactdoos met tv aansluiting.
Mijn vraag is dan: kan ik dan via het stopcontact tv kijken op mijn computer?
(dan doe plug ik die contactdoos boven bij mijn computer in het stopcontact, ik sluit een tv-kabel aan op die contactdoos, andere einde naar de tv-kaart in de computer en is het dan tv kijken?
Het product is ook te vinden op: http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_10399.htm

Ben nieuwsgierig, maar als dat kan/klopt, ga ik zo'n ding kopen!!:D:D
Hopen, hopen en nog eens hopen...

Staat heel weinig informatie bij maar volgens mij is het zo dat je je bereik er alleen maar me kan verlengen.

Je moet dus een analoge ontvanger in de muur hebben zitten, die verbind je dan met de stekkerdoos en dan weer een kabel van de stekkerdoos naar de tv-kaart. (als je goed kijkt naar de afbeelding zijn het namelijk 2 verschillende aansluitingen)

Nogmaals weet dit niet zeker.

Gr. Pannakru

Deze contactdoos is om het tv-signaal te beveiligen voor overspanning. Een van de twee aanluitingen die je ziet is de ingang, de andere is de uitgang. Volgens mij wordt het signaal niet versterkt. Ook kun je met dat stekkerblok het telefoon signaal tegen overspanning beveiligen. (Thuis hebben wij die ook)

Natuurlijk, een ingang en een uitgang, had ik kunnen weten...
Oke, dat is dus om te verlengen, dan maakt het ook niet meer uit of die wel wordt versterkt, of niet.
Bedankt voor de snelle antwoorden!:thumb:

Is er misschien nog wat anders voor tv via stopcontact?
Heb ook al een beetje op Google gekeken, maar ik heb nog niet (echt) gevonden wat ik zocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan