contacten en agenda zpwel op mijn computer als ook bij gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

javave

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2006
Ik zou graag mijn contacten en mijn agenda kunnen raadplegen vanaf mijn computer maar ook (voor onderweg) via gmail. Hoe doe ik dat?

Hallo Javave.
Welk mailprogramma gebruik je op je computer ook gmail? Via telefoon, of wat heb je, iets meer info, dan kunnen de helpers je nog beter helpen.

Op mijn computer gebruik ik Office 2010 dus Outlook. Ik heb een kabelverbinding van UPC. Ik wil dus graag onderweg of waar ik ook ben op gmail te kunnen inloggen om contacten en agenda te kunnen raadplegen.

Bedankt,

Jan

Laatst bewerkt door een moderator:
Je contacten met Gmail laten synchroniseren. Ik gebruik "Google Calendar" en "Google Outlook Contact Sync" om Outlook 2010 te laten synchroniseren. Gezien ik een Android op mijn telefoon heb, kan ik de mail al bekijken.

Bedankt voor de tip. Ga het proberen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kreeg het niet voor elkaar met Google Calender en Outlook contact sync. Heb de proef versie van Sync2 gedownload en dat werkt prima overweeg het te gaan kopen.

Joop

Je contacten met Gmail laten synchroniseren. Ik gebruik "Google Calendar" en "Google Outlook Contact Sync" om Outlook 2010 te laten synchroniseren. Gezien ik een Android op mijn telefoon heb, kan ik de mail al bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan