Contacten in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxschol

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2013
Berichten
46
Is het mogelijk dat als ik op de iPhone een contact persoon er in zet dat ie dan ook automatisch op de pc word gezet ?
 
Als je synchroniseren aan staat normaal gesproken wel ja. Dit kun je gewoon even testen.
 
Die staat aan maar krijg deze melding de configuratie kan niet worden voortgezet omdat outlook niet is geconfrigureerd voor een standaard profiel.controleer uw outlook instellingen en probeer het op nieuw
 
Heb je outlook.com i.p.v. de gewone outlook, daar zit denk ik het verschil in. Welke heb je dan.??
 
Als je icloud op de pc hebt geinstalleerd en de juiste stappen volgt kan dat zonder problemen.
Download icloud voor windows (even zoeken) en klaar.
Ik gebruik het zelf ook met Windows 7, Iphone 4 en Ipad 2 en Outlook 2010.
Werkt uitstekend.
Wijzig een datum in de agenda, contactpersoon of taak en het wordt op alles wat je op icloud hebt aangesloten aangepast. (duurt tot enkele seconden maar laat het even rustig z'n gang gaan)
Ook photostream kan je activeren.
Maak met de iphone een foto en de foto(s) wordt automatisch naar de pc of ipad gestreamd.
Let op, de photostream werkt alleen binnen wifi bereik !
 
Volg klikje in het bericht van #3. Daar staat outlook 2007 ook bij. Lees eerst eens op je gemak door.
 
Het moet toch kunnen, vervelend zeg. Het kan ook met een iemand @ outlook . com en met een iemand @ Hotmail . com. Ik begrijp niet dat je het niet kan. Hier dat klikje voor die twee die ik noemde. Probeer eens met een omweg hier kijken. Wat een gedoe zeg. :( Meld gewoon terug he er zijn meer helpers die kunnen helpen. ;)

Trouwens nog een vraagje, welke iphone heb je eigenlijk. de 3 of de 4 of nog de 1e generatie. En ik vond nog een hele leuke voor wat het waard is Te veel voor mij om te lezen. :D Tientalle tips Klikje
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan