contacten kwijt in WLM

Status
Niet open voor verdere reacties.

gmscholt

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2003
LS,

Ik ben plotseling mijn adressen kwijt in mijn windows live mail programma.
Hoe kan ik deze terug halen.

Ger

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi gmscholt

Probeer maar even op die manier adressen ( contacten bedoel je toch ? ) terug vinden :

Citaat: zei:

1.Open je Windows Verkenner.
2.Ga naar C:\Gebruikers\GEBRUIKERSNAAM\AppData\Local\Microsoft\Windows Live\Contacts, waarbij GEBRUIKERSNAAM de naam is die jij als gebruiker hebt ingegeven.
3.Daar zou je jouw contacten moeten terugvinden

P.S. Of op die manier lukken zal weet nog niet omdat hier om W10 gaat :(

Laatst bewerkt:
@Royonix, misschien had je haast nadat je je bericht gepost had (?), maar de quote (posting van "Citaat") is leeg (op het groter dan tekentje na). Ik neem aan dat daarin verteld wordt hoe die contacten dan terug te krijgen zijn? Ik werk zelf niet met Live mail (en heb er derhalve geen verstand van) maar stel dat de contacten ook in Win 10 op de door jou aangegeven plaats in een bestand staan, hoe krijgt TS die dan terug in zijn Live mail omgeving? Dat ze daar mogelijk staan is 1 ding, maar hij wil ze graag terug (zo vraagt hij in zijn startposting)

Laatst bewerkt:
:confused: Ach ............:o oke na tekentje groot moest computertaal.info komen

Dat was een citaat dus daar-vandaan, ik werkt ook niet met windows live mail ( en met windows-10 ook nog niet ) maar dit ( deze tip ! ) kwam ik dan daar ook toch tegen ...:( ==>> kijk even HIER

Laatst bewerkt:
Verplaatst van Win 10 naar deze, wellicht geschiktere, sectie.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan