contacten overzetten van iphone naar Galaxy Note

Status
Niet open voor verdere reacties.

Verdeijen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mei 2012
Berichten
4
Goede morgen,

Heb gisteren m'n Note ontvangen, heef gaaf hoor. Lekker groot. Maar nu mijn vraag ( wordt denk ik vaak gevraagd) Hoe zet ik m'n contacten over. Ik weet dat je bij itunes je contacten kan laten sync. maar hoe weet ik zeker dat van m'n telefoon NAAR m'n computer gaat en niet andersom. Ben zo bang dat ik ze kwijt raak. Had ook al idrivelite.com geinstalleerd maar daar kwamen maar 100 tel.nr's van de 450. Ben niet héél handig (ook niet erg onhandig hoor, voor een vrouw:d) maar wie kan mij helpen.

gr. jacqueline verdeijen
 
Is daar geen mogelijkheid dat je ze met google kan laten synchen binnen itunes, dus met je Gmail account?
Mocht dat het geval zijn dan kan je de telefoonnummers via google laten synchen.
 
overzetten contacten

Oeps, nu ga je wat te snel voor me. Hoe moet ik dat proberen. Ik heb een google account en mail adres. Maar hoe begin ik, wat moet ik doen. Sorry ben een leek.

gr. jacq
 
Schrijf ze op een papiertje en daarna moet je o pje galaxy note doen
 
Het is uiteindelijk gelukt.

Ik heb op de iphone de app Copyphone gedownload. Daarna naar m'n pc. De app ook op m'n note gezet en ik weet niet meer precies hoe maar ze staan er op. Poeh.... 350 contacten.

gr. jacq
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan