Hallo iedereen,
Even een vraag. Wij werken met exchange 2007. Op de clients staat Office 2007.
Daarin heb ik uiteraard mijn eigen postvak met bijbehorende items zoals contacten e.d.
Maar ik heb ook een extra postvak geopend. Nu wil ik de contactpersonen die hierin staan, automatisch ook zichtbaar in mijn eigen adresboek.
Zodat als ik een nieuwe email wil maken, ook de keuzes heb uit die contacten.
Kan dit? Zo ja, hoe? Ik heb al het een en ander geprobeerd.
In de bijlage zie je het venster zoals ik dat heb in mijn eigen contactpersonen.
Daar zit een vinkje om het weer te geven in adresboek. Dat mis ik bij een extra geopende postvak.
Mensen al vast bedankt voor jullie reactie.
Groeten,
Ruben
Even een vraag. Wij werken met exchange 2007. Op de clients staat Office 2007.
Daarin heb ik uiteraard mijn eigen postvak met bijbehorende items zoals contacten e.d.
Maar ik heb ook een extra postvak geopend. Nu wil ik de contactpersonen die hierin staan, automatisch ook zichtbaar in mijn eigen adresboek.
Zodat als ik een nieuwe email wil maken, ook de keuzes heb uit die contacten.
Kan dit? Zo ja, hoe? Ik heb al het een en ander geprobeerd.
In de bijlage zie je het venster zoals ik dat heb in mijn eigen contactpersonen.
Daar zit een vinkje om het weer te geven in adresboek. Dat mis ik bij een extra geopende postvak.
Mensen al vast bedankt voor jullie reactie.
Groeten,
Ruben