Contacten van mijn Telefoon ook op een andere telefoon zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Besturingssysteem
Windows 11
Ik heb een Samsung GT6310N telefoon met Android 4.1.2
Nu wil ik de contacten op die telefoon ook op een Samsung Galaxy J5 zetten. Ik ben niet geïnteresseerd in definitieve backup ergens in de cloud, maar eventueel in een file op mijn PC daar zou ik geen bezwaar tegen hebben. Ik heb en tijd op internet gezocht maar daar kom ik alleen maar backup programma's tegen die gebruik maken van de cloud of die geen freeware blijken te zijn. Als ik mijn telefoon gewoon op een USB aansluiting van mijn computer aansluit dan zie ik zowel de SD kaart als het standaard geheugen en kan beide openen. Is er een eenvoudige manier om dit te doen eventueel met een Freeware programma.

L. Dries

Da's toch een kwestie van je contactpersonen van de oude telefoon (telefoonflashgeheugen) naar de SD kopiëren (opslaan op SD) en vervolgens de SD in de nieuwe plaatsen, eventueel gevolgd door het kopïëren van de SD contacten naar het telefoongeheugen?

Helaas is dat niet de oplossing want beide toestellen worden gebruikt, de één door mij en de ander door mijn partner

Ehh, dan plaats je na de kopieer actie de kaart toch weer terug?

Wat ik (misschien wel "we") je duidelijk willen maken is dat het heel erg simpel is om de contactpersonen te kopiëren en vervolgens in een andere telefoon wederom (na overplaatsen van het kaartje) weer te kopiëren. Daarna kun je de kaart weer terug plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan