Contacten WLM

• Onderwerp starter Onderwerp starter EfBe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

EfBe

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2008
Hallo,
Ik heb om mijn PC een recovery gedaan, met optie Backup.

De gegevens van WLM heb ik kunnen recuperen. Deze staan nu allemaal in: C:\Users\[Gebruikersnaam]\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail .Maar de contacten heb ik nergens gevonden.
Iemand een idee waar die dan zitten?

Met dank
EfBe

Bedankt voor de geboden hulp, maar heb de contactpersonen niet gevonden in de aangegeven mappen.
Ik heb nog enkele testen gedaan:
- WLM offline gebruiken (Draadloos netwerk uitgeschakeld)
- Contactpersonen nog steeds leeg
- Twee contactpersonen
- Daarna zoeken naar bestanden die gewijzigd zijn op vandaag. Nergens de bijgevoegde personen gevonden. Geen gewijzigd bestand "Contactpersonen" gevonden.

Nog iemand een idee?
Bij voorbaat dank

Het klopte wel wat ik zei maar je moet verborgen bestanden EN Systeembestanden weergave aanzetten om ze te zien. Het bestand heet Contacts.ebd.

Ik heb in mijn backup inderdaad het bestand "Contacts.edb" gevonden. Bij het copieren naar de map "C:\Gebruikers\Gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Windows Live\Contacts kreeg ik de vraag om me aan te melden bij hotmail.
Resultaat: mijn contacten zijn opgeslagen bij hotmail en het bestand contacts.edb is verdwenen.

Daarna heb ik mijn contacten verwijderd in hotmail. Netwerkverbinding verbroken en terug het bestand "Contacts.edb" gecopieerd. Resultaat mijn contacten zijn terug zichtbaar, van zodra ik de netwerk verbinding herstelde staan de contacten terug op hotmail en bestand contacts.edb weg.

Wat kan ik nog doen?

Met dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan