contactformulier dotnetnuke. Dubbelepunt en streep weghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert1978

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Op mijn website www.dieperinkfotografie.nl heb ik bij contact opnemen een contact formulier staan. Deze heb ik inmiddels enigszins aangepast (o.a. van engels naar nederlands gemaakt voor de velden die ik gebruik).

Echter, ik heb een aantal regeltjes weggehaald, maar hier blijft hij de dubbele punt wel weergeven in die regel. Ik kan echter nergens achterhalen waar deze staat.

Ook staat er twee keer een lijn van de linker naar de rechterkant welke ook weg mag.

Bijgevoegd de file die erbij hoort, kan iemand helpen?

Bekijk bijlage Feedback.ascx.rar

Hoi Robbert,

De twee overbodige dubbele punten zitten in de html-code van de contactopnemen.aspx pagina, bij mij als bezoeker op de regels 184 en 250.
Daar staat:
Code:
...
<span id="dnn_ctr421_Feedback_plContactInfo_lblLabel">[B][COLOR="#B22222"]:[/COLOR][/B]</span>
...
...
<span id="dnn_ctr421_Feedback_plFeedback_lblLabel">[B][COLOR="#B22222"]:[/COLOR][/B]</span>
...
De twee dubbele punten tussen deze <span>'s kan je wissen, dan ben je er van af.

=======
De twee horizontale lijnen zitten ook niet in het bestand van je bijlage; die zitten in het stylesheet module.css, op regel 16:
Code:
div.Feedback_SectionHead {
    border-bottom: [COLOR="#B22222"]2px solid[/COLOR];
    clear: both;
    float: left;
    margin-bottom: 5px;
    padding-bottom: 3px;
    width: 100%;
}
Er staat in de html twee keer een <div class="Feedback_SectionHead">, dat geeft twee keer een onderrand (border-bottom) van 2px hoog over de volle breedte.
Daar maak je van:
Code:
div.Feedback_SectionHead {
    border-bottom: 0;
    clear: both;
    float: left;
    margin-bottom: 5px;
    padding-bottom: 3px;
    width: 100%;
}
Weg lijnen! :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Ja ik was er inmiddels achter dat het in contactopnemen.aspx staat. Echter kan ik in mijn directory van mn website deze file nergens terugvinden. Site is gemaakt in dotnetnuke, waar zet dotnetnuke deze files neer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan