Opgelost Contactformulier leeg

• Onderwerp starter Onderwerp starter ArieH
  • Startdatum Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd

ArieH

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2025
Beste,

Ik heb nog een html website gekocht maar ik zie de bestandje van de formulier niet, de bestandjes zijn helemaal leeg is. ik zie wel een contactformuleir maaar die werkt niet. Kan iemand de formulier voor mij werkend maken eventueel tegen betaling.

Zelf kan ik dat niet.

Website is hier te zien. www.taxiplaats.nl

Als de website incompleet is, lijkt mij dat je dit moet afhandelen met de verkoper. Of stonden er bepaalde dingen in het contract?

Verder heb ik de website bekeken. Maar ik zie geen missende dingen. Of kan je duidelijk uitleggen wat er precies niet werkt?

Ziet er bij mij uit als een normaal formulier. Hooguit zou ik een DatePicker willen voor het datumveld (en wellicht een keuzelijst met opties voor de tijden); dan ben je niet afhankelijk van de grillen van hoe een aanvrager de aanvraag invult.
Dat lijkt mij bij het inlezen in jouw database/planner een stuk makkelijker verwerken.

Ik zie ook geen bevestiging dat de aanvraag is goedgekeurd. Blijkbaar moet daar nog iets op de achtergrond voor geschreven of gekoppeld worden.

Je geeft al aan dat je een HTML-website gekocht hebt, dus impliceert het dat er geen benodigde serverside scripts bij zitten die het valideren en accepteren. Gezien de single-page layout zou ik eerder neigen naar een AJAX-based verstuur en verwerk script.

De website werkt verder goed, alleen de formulier werkt niet. Kan iemand mij helpen de verkoper zegt dat de formulier leeg is en dat moet ik zelf maken.

Het formulier is niet leeg, er hangt enkel geen afhandeling aan. Dus wat moet er precies gebeuren als het formulier moet worden ingevuld?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan