contactlijst msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
hoi ff een vraag als ik op msn bij privacy klik en dan kun je zien wie jou heeft toegevoegd op hun msn
maar waarom staan die personen dan niet in mij lijst?
ik had sommige verwijderd maar als ik nog steeds in hun lijst sta moet ik ze toch ook kunnen zien?

Nee, als je ze alleen hebt verwijderd, zonder dat je ze geblokkeerd hebt, blijven ze staan in hun lijst terwijl die bij jou weg is. Ze kunnen nog wel met jou praten, alleen jij kan geen gesprek meer beginnen.

Geplaatst door jeroendenoot
Nee, als je ze alleen hebt verwijderd, zonder dat je ze geblokkeerd hebt, blijven ze staan in hun lijst terwijl die bij jou weg is. Ze kunnen nog wel met jou praten, alleen jij kan geen gesprek meer beginnen.

ok bedankt
maar hoe kan ik ze dan weer in me lijst krijgen dan?

Gewoon weer toevoegen...
De adressen kun je zien door bij privicy te rechtsklikken op de naam en dan op 'Eigenschappen'.

Geplaatst door jeroendenoot
Gewoon weer toevoegen...
De adressen kun je zien door bij privicy te rechtsklikken op de naam en dan op 'Eigenschappen'.

heb ik gedaan toegevoegd maar zie de persoon niet in me lijst?
terwijl ik wel in diegene ze lijst sta?

Laatst bewerkt:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan