Contactloos betalen werkt niet altijd

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.467
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Ik heb een Samsung Galaxy A20 128GB.
Regelmatig werkt het contactloos betalen met mij smart-phone niet. Ik krijg dan de melding dat er 2 kaarten aanwezig zijn, terwijl er helemaal geen kaarten aanwezig zijn.
Heel vervelend, want dan moet ik mijn pas weer te voorschijn halen.
Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen?
 
Het is een Dual SIM model. Je hebt dus de mogelijkheid voor het hebben van twee abonnementen en telefoonnummers. Bij de instellingen kan u waarschijnlijk instellen dat slechts één van de twee in gebruik moet zijn.
 
Alleen sim 1 staat ingeschakeld. Ik heb geen 2e simkaart
 
Misschien is de melding alleen een suggestie om te proberen over te schakelen op een tweede kaart. Probeer dan eerst eens om bij de instellingen van de bank de oude telefoons, die in hun systeem staan voor contactloos betalen, af te melden. Dat is een veel voorkomende fout maar het kan ook aan de aanbieder, die van de SIM kaart dus, liggen. In dat geval is er misschien informatie over te vinden met Google.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan