Contactpersonen copiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Semino

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2010
Beste,

Ik werk met Office 2013 en had graag geweten hoe ik mijn contactpersonen kan kopiëren naar mijn Asus Notebook ? Het gaat hier over :

1..gewone adressen per persoon
2. 4 groepen ( A-C ) (D ) (E-T) (V ) personen waarin meer dan 50 adressen voorkomen.

Semino

beste Semino,

office bestaat uit verschillende onderdelen.

wil de adressen uit outlook, acces excel of word.
hier kun je namelijk alle maal adressen in zetten, maar zijn allemaal verschillend.
als je aangeef waar je de adressen in heb kunnen we je misschien een gepast antwoord geven.

Groetjes Perry

Sorry Perry : de adressen zijn allemaal emailadressen die zich in Outlook bevinden voor het versturen van e-mails. Door aankoop van een Notebook Asus ( die ik meeneem op reis ) had ik deze hierop willen plaatsen zonder ze allemaal opnieuw manueel te moeten herinbrengen teneinde vanuit het buitenland mails te kunnen versturen naar onze leden.

Semino

oke,
in outlook kun je een backup maken van je alles.
je kunt naar mijn mening ook een backup maken van allen de contactpersonen.
en deze moet je weer terug kunnen zetten in je outlook op je notebook.

ga in outlook naar Bestand (link boven) opties->geavanceerd -> exporteren.
exporteren naar bestand ->outlook gegevens bestand (pst)
kies hier wat je wil exporteren alles of alleen contactpersonen.
als het goed is als je dit op een usb stick opslaat moet je het kunnen importeren op de note book.
importeren heb je waarschijnlijk al zien staan, werkt net andersom dan hier boven beschreven.

succes Perry

De gewone adressen ( naam per naam ) is mij prima gelukt maar de 4 groepen ( A-C) (D) (E-T) en (V) waarin telkens een 100 tal afzonderlijke mailadressen zitten worden niet meegenomen om te ex- en importeren ???

Nogmaals geprobeerd deze lukt het perfect : is dus opgelost waarvoor dank !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan