Ik zit met het volgende probleem waarbij ik graag om jullie hulp zou willen vragen.
Voor mijn werk zijn mijn collega's en ik veel op pad om klanten te spreken. Graag zouden we willen bijhouden per contactpersoon wie daarmee 'wat' heeft besproken, het komt namelijk voor dat meerdere personen één klant bedienen. Dit notitiesysteem moet 'aan' het contact kunnen hangen, en voor iedereen toegangelijk zijn (ook mobiel, voor als ik op pad ben naar de klant en de laatste stand van zaken wil doornemen).
Wat is hiervoor het beste systeem?
Ik dacht zelf aan Outlook. Een nieuwe contactpersonenlijst maken en deze delen (met volle machtingen) met mijn collegas. Dan kan iedereen bij 'notities' zijn voortgang loggen en is dit toegankelijk voor de rest. Dit werkt op de desktop, maar deze 'gedeelde' groep contactpersonen is niet inzichtelijk op de mobiele telefoon. Dit is echt een vereiste.
Weet iemand hier een oplossing voor. (iets buiten Outlook mag natuurlijk ook!)
Alvast bedankt voor de moeite!
Gr, Maurice
Voor mijn werk zijn mijn collega's en ik veel op pad om klanten te spreken. Graag zouden we willen bijhouden per contactpersoon wie daarmee 'wat' heeft besproken, het komt namelijk voor dat meerdere personen één klant bedienen. Dit notitiesysteem moet 'aan' het contact kunnen hangen, en voor iedereen toegangelijk zijn (ook mobiel, voor als ik op pad ben naar de klant en de laatste stand van zaken wil doornemen).
Wat is hiervoor het beste systeem?
Ik dacht zelf aan Outlook. Een nieuwe contactpersonenlijst maken en deze delen (met volle machtingen) met mijn collegas. Dan kan iedereen bij 'notities' zijn voortgang loggen en is dit toegankelijk voor de rest. Dit werkt op de desktop, maar deze 'gedeelde' groep contactpersonen is niet inzichtelijk op de mobiele telefoon. Dit is echt een vereiste.
Weet iemand hier een oplossing voor. (iets buiten Outlook mag natuurlijk ook!)
Alvast bedankt voor de moeite!
Gr, Maurice