Contactpersonen en mail kwijt....????

Status
Niet open voor verdere reacties.

okijoki

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2001
Berichten
761
Het volgende, ik ben ook zo dom af en toe....!!!!

Ik had office 2003 en gebruik Outlook. Nu heb ik office 2007 en dacht even slim te zijn, door 2003 via Configuratiescherm, Software te verwijderen en een schone installatie te doen. Leek me beter....

Toen 2007 aan het installeren was sloeg ik mezelf voor mijn hoofd. Ik was vergeten de .pst en de .wab weg te zetten. Nu ben ik dus al mijn (belangrijke) mail kwijt en wat nog erger is, mijn adressen.

Nu heb ik systeemherstel gedaan naar gisteren. Nu staat de snelkoppeling van 2003 er wel weer op, maar komt er een schermpje met Windows Installer wanneer ik daarop klik.

2 vragen:

- Is alle mail e.d. weer terug wanneer ik 2003 er weer overheen installeer
- Zo niet, kan ik op de één of andere manier de boel nog ergens terug vinden??
 
Wanneer ik op een andere pc kijk, zou Outlook de pst opslaan in:

C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst

Wanneer ik dit pad probeer te volgen kom ik niet verder dan het mapje:

Administrator. In die map (op de pc van een ander waar het bestand pst dus in zou moeten staan) staat geen map Local Settings.... hoe kan dat?? :shocked:
 
Log je wel in onder de gebruikersnaam Administrator?

Daarbij is Local Settings standaard een verborgen map, en moet je eerst aanzetten dat je die wilt kunnen zien (in Verkenner: Extra -> Mapopties -> tabblad Weergave -> Systeembestanden verbergen uitvinken en aanzetten: Verborgen bestanden en mappen tonen.

Overigens zou met het deïnstalleren van Office je .pst bestanden etc. niet weg mogen zijn, tenzij je ze zelf hebt weggegooid.

Zoek dus op de harde schijf naar *.pst, bijv. via onderstaande methode (krijg je het in een dos-scherm te zien waar ze staan).

Start -> Uitvoeren -> cmd /k dir /s /a c:\*.pst

Succes,

Tijs.
 
Log je wel in onder de gebruikersnaam Administrator?

Daarbij is Local Settings standaard een verborgen map, en moet je eerst aanzetten dat je die wilt kunnen zien (in Verkenner: Extra -> Mapopties -> tabblad Weergave -> Systeembestanden verbergen uitvinken en aanzetten: Verborgen bestanden en mappen tonen.

Overigens zou met het deïnstalleren van Office je .pst bestanden etc. niet weg mogen zijn, tenzij je ze zelf hebt weggegooid.

Zoek dus op de harde schijf naar *.pst, bijv. via onderstaande methode (krijg je het in een dos-scherm te zien waar ze staan).

Start -> Uitvoeren -> cmd /k dir /s /a c:\*.pst

Succes,

Tijs.

Het is gelukt..... Pffffffff bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan