Contactpersonen exporteren (lukt niet?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorvos

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2008
Hoi allen,

zojuist heb ik een nieuw mailadres aangemaakt. Dit was nodig doordat Windows mijn mailaccount had geblokkeerd doordat het (buiten mij) spam had verstuurt. Een code wordt vervolgens verzonden naar een mailadres wat uit de vorige prehistorie komt, dus toen bedacht ik me deze oplossing: Via Windows Live Mail al mijn contactpersonen exporteren en importeren naar het nieuwe e-mailadres.
Maar dit lukt niet echt. Via contactpersonen klik ik op exporteren en kies dat ik een .csv-bestand wilt. Vervolgens zegt het 'geexporteerd bestand opslaan als' en je kan vervolgens op 'bladeren...' klikken. Ik doe dit. En ik neem aan dat je dan een locatie moet kiezen? Maar wat ik ook doe, het pakt geen locatie en de 'volgende >'-knop wordt dus ook niet geactiveerd.
Ik heb het ook als ik via CTRL+A eerst alle contactpersonen selecteer. Doe ik iets fouts? Want ik heb het idee dat ik, gezien de zoekresultaten via google, het toch goed doet.

Bedankt alvast!

Edit: het probleem heeft zich opgelost. Ik moest geen mapje kiezen maar een bestandsnaam intypen. Sorry!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan