• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Contactpersonen formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloody.mary

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
Geachte helpers,

Ik ben gestart met het opzetten van een contactpersonen formulier,

In het tablad factuur is het me al wel gelukt om een invulscherm op te roepen.

In de in te vullen textboxen moeten de gegevens van het tabblad klanten in de zichtbaar worden en de mogelijkheid bieden om een nieuwe klant toe te voegen.

Kan iemand mij op weg helpen
Alvast super bedankt

Bijlagen

Hoi Bloody.Mary

Vermits ik zelf reeds verscheidene facturatieprogramma's heb ontworpen, voel ik er weinig voor om er nogmaals eentje te maken.

Ik wil enkel de anderen waarschuwen:

Voor degene die Excel 2003 bezitten (Mogelijk ook oudere versies zoals XP)... door het openen van dit bestand verlies je een werkbalk. (Het klembord).

Redenen is zeer simpel: Bloody.Mary heeft een werkbalk gemaakt (die tussen haakjes helemaal niets doet), en deze werkbalk aan het bestand verbonden.
Nu haal jij dit bestand op... samen met die werkbalk. Deze werkbalk heeft bij Bloody.Mary het indexnummer 122... en dat is nu net de nummer van de werkbalk (Klembord). Gevolg die wordt gewoonweg overschreven. Jij zal het niet zo snel ontdekken... maar het kwaad is geschied.

Luc

Geplaatst door Vecom
Hoi,

Kijk hier eens naar:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=197569

Download het bestand

Dank voor je reaktie

Tot zover is mij dit al gelukt, tot en met de button die het formulier opent.

wat ik zoek is de macro die in dit formulier de personen laat zien uit het adressenbestand zodat je hier nieuwe personen kan invoeren.

Zoals in excel >data >formulier,

Snap je

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan