Contactpersonen groep exporteren (.group)

Status
Niet open voor verdere reacties.

zabulus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Hallo,

Ik heb een contactpersonen groep aangemaakt. Hierin staan een 200 tal contactpersonen.
Nu als ik die groep wil exporteren lukt dat niet.
Bij het exporteren exporteert windows enkel mijn losse contact personen en niet de contact personen die in de groep zitten...

Ik zou graag al die contactpersonen uit die groep exporteren naar .csv file om te gebruiken in een mailing programma.

Weet iemand raad?

Alvast bedankt.

Hoi,

Het is niet helemaal duidelijk wat je nu precies bedoelt met 'losse contactpersonen'.
Ik denk dat je bedoelt dat álle contactpersonen worden geëxporteerd, inclusief die in die groep .....
Klopt dat?

Wel, ik heb dus gewoon een aantal "losse" contact personen, gewone contactpersonen die niet in een groep zitten.
Ik heb dan ook een groep aangemaakt.
In deze groep zitten andere contactpersonen / adressen, deze zijn bestemd voor een mailing.

Nu als ik dus een export doe, van mijn contactpersonen, via Windows Mail of via de map Contactpersonen (onder je Vista account naam) dan exporteert hij dus alle "losse" contactpersonen.

Maar de contactpersonen die in die groep zitten exporteert hij dus niet, en die heb ik net nodig in mn .csv file.

Hopelijk is het wat duidelijker nu, alvast bedankt!

Hoi,

Wat je beweert kan volgens mij niet.
Als jij een nieuwe groep maakt, voeg je daaraan personen toe door ze nieuw aan te maken, of je haalt ze uit je hoofdlijst van contactpersonen. In beide gevallen staan deze contactpersonen dus óók in je hoofdlijst.
Dus is het nog steeds niet duidelijk wat je bedoelt .....
Tenzij je bedoelt dat je ónder contactpersonen een nieuwe map (en dus geen groep) hebt aangemaakt.
Maar dan moet je wel de juiste kretologie gebruiken :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan