Contactpersonen importeren uit hotmail naar outlook (office)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacoline

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
Hallo, hallo,

Graag zou ik de contactpersonen die ik in mijn hotmail heb staan importeren in outlook. Ik heb dit op de volgende manier gedaan.

[Meld u aan bij uw Windows Live Hotmail-account.
Klik in het linkerdeelvenster op Contactpersonen.
Klik op Opties op de Windows Live Hotmail-werkbalk en klik vervolgens op Contactpersonen exporteren.
Klik onder Contactpersonen exporteren op Contactpersonen exporteren.
Klik op Opslaan wanneer u wordt gevraagd of u het bestand wilt openen of opslaan.
Selecteer de locatie waar u het bestand wilt opslaan en klik op Opslaan.
Opmerking De standaardbestandsnaam is Wlmcontacts.csv.

Klik in Outlook op Importeren en exporteren in het menu Bestand.
Selecteer Gegevens uit een ander programma of bestand importeren en klik op Volgende.
Klik op Door lijstscheidingstekens gescheiden waarden (DOS) en klik op Volgende.
Klik op Bladeren om het bestand te zoeken dat u in stap 6 hebt opgeslagen, selecteer het bestand en klik op OK.
Kies onder Opties een optie voor de manier waarop dubbele contactpersonen moeten worden verwerkt en klik op Volgende.
Klik op de Outlook-map met contactpersonen waarin u de geïmporteerde contactpersonen wilt opslaan en klik op Volgende.
Opmerking Veel mensen hebben slechts één map met contactpersonen. Als u echter meerdere mappen met contactpersonen hebt, moet u de map kiezen waarin u uw contactpersonen van Windows Live Hotmail wilt opslaan.
Klik op Voltooien.

Helaas krijg ik dan alleen maar lege contactpersonen geimporteerd. Heeft iemand een idee wat ik fout doe?????????????????
Het te impotren bestand is ook maar heel klein: 58 kB voor 320 contactpersonen. Zou dat misschien het probleem kunnen zijn?

Alvast bedankt.

Hallo hallo .... :p

Welke gegevens heb je in de contactpersonen van hotmail staan? Zijn dan alleen de naamgegevens en het mailadres, of hield je ook adressen en tel. nummers bij .....
Het CSV-bestand heeft de punt-komma als lijstscheidingsteken en Outlook gaat uit van de komma.
De veldnamen die in hotmail worden gebruikt zijn Engelstalig.
Wanneer je een Nederlandse versie hebt van Outlook, moeten alle velden opnieuw handmatig worden toegewezen.

Je mag het bestandje wel mailen (zie link hieronder) dan krijg je hem als te importeren PST-bestand weer terug.

Hallo hallo .... :p

Welke gegevens heb je in de contactpersonen van hotmail staan? Zijn dan alleen de naamgegevens en het mailadres, of hield je ook adressen en tel. nummers bij .....
Het CSV-bestand heeft de punt-komma als lijstscheidingsteken en Outlook gaat uit van de komma.
De veldnamen die in hotmail worden gebruikt zijn Engelstalig.
Wanneer je een Nederlandse versie hebt van Outlook, moeten alle velden opnieuw handmatig worden toegewezen.

Je mag het bestandje wel mailen (zie link hieronder) dan krijg je hem als te importeren PST-bestand weer terug.

Heb het zelfde probleem als jacoline.
Eerste contactpersonen exporteren. Gedaan.
Daarna voeg ik ze in in outlook, en het werkte, ze stonden er allemaal in. Ik merkte toen, oei ze staan in de verkeerde map, dus ik doe CTRL A, DELETE. Alles verwijderd, ik probeer ze opnieuw in te voegen. Allemaal lege kotjes????
En nu krijg ik ze er onmogelijk in :(:(

(sorry voor een oud topic boven te halen btw)

@lloydvdw,

Buitien het naar boven halen van een oude topic is het niet toegestaan mee te liften met iemand zijn / haar topic. Graag een eigen topic aanmaken.

Deze sluit ik.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan