Contactpersonen in een groep

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Op dit moment gebruik ik Microsoft Office 2003. Nu heb ik een hele reeks contactpersonen die bij dezelfde organisatie werken. Nu wil ik onder de naam van die organisatie al die contactpersonen opnemen. Het moet zo zijn dat als ik die organisatie een e-mail wil sturen dat ik dan alleen de organisatienaam hoef te vermelden en niet iedere contactpersoon. Maar hoe moet ik dat doen?

hallo

voeg bij elk contactpersoon van hetzelfde bedrijf in het categorie (helemaal rechts onderin) de naam van het bedrijf toe

ga naar beeld/huidige weergave/ op categorie
en zie daar alle contactpersonen van hetzelfde bedrijf staan onder één categorie

klik de naam van het bedrijf aan en via acties kan je in één keer allemaal mailen

succes

Het spijt mij maar ik snap niet hoe ik rechts onderin de naam van de organisatie kan toevoegen. Ook komt bij mij onder Beeld huidige weergave niet voor. Het is mij derhalve nog steeds niet duidelijk hoe ik het moet doen. Graag nadere uitleg.

Via een ander contact ben ik er achter gekomen hoe ik mijn probleem kan oplossen. Bij Contactpersonen staat onder Acties de mogelijkheid om een nieuwe distributielijst aan te maken. In die distributielijst kan ik alle contactpersonen opnemen die bij de betreffende organisatie horen. En de distributielijst krijgt de naam van de betreffende organisatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan