Contactpersonen in live messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Sinds vorige week hebben we windows live messenger (is op een één of andere manier vanzelf erop gekomen), en nu staan er bij sommige contactpersonen "niet-messenger-contactpersoon". Wat betekent dit?

mogguh...

dit betekent dat je niet met die personen kunt msnen maar alleen via de mail contact mee kan hebben. Als het goed is eindige de e-mail adressen van de niet-messenger-contactpersonen ook op iets anders dan msn.com, hotmail.com, gmail.nl of live.nl.

laters

Meestal zijn dit Hotmail (dus e-mail) contactpersonen, die je OF ooit in de contactpersonenlijst gehad hebt, en daarna verwijderd. Of nooit op MSN gehad hebt, maar wel als contactpersoon hebt staan in je Hotmail adressenboek.

Moet je eventjes uitpluizen.

hoeft niet persé te eindigen op de domeinen die jij zegt. ik ken genoeg mensen die MSN gebruiken met hun (bijv.) @home adres...

mogguh...

dit betekent dat je niet met die personen kunt msnen maar alleen via de mail contact mee kan hebben. Als het goed is eindige de e-mail adressen van de niet-messenger-contactpersonen ook op iets anders dan msn.com, hotmail.com, gmail.nl of live.nl.

laters

Meestal zijn dit Hotmail (dus e-mail) contactpersonen, die je OF ooit in de contactpersonenlijst gehad hebt, en daarna verwijderd. Of nooit op MSN gehad hebt, maar wel als contactpersoon hebt staan in je Hotmail adressenboek.

Moet je eventjes uitpluizen.

Nee, ik heb deze personen nooit verwijderd en ook heb ik ze juist wel als contactpersonen staan. :confused:

Nogmaals: niet Messenger contactpersonen zijn contactpersonen die NIET voor je Messenger zijn, en dus e-mail of iets anders. Als dit wel zo is, is jouw MSN scheef...

Nee, ik heb deze personen nooit verwijderd en ook heb ik ze juist wel als contactpersonen staan. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan