contactpersonen in outlook express 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

manky

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Berichten
4
Hoi,

ik heb een raar probleempje: mijn adresboek in outlook express lijkt ok. Maar, in de contactpersonenlijst linksonder in het outlook venster staat nog altijd dat er geen contactpersonen zijn! het vinkje in beeld, indeling staat wel degelijk aan. Ik deed al een exporteren en terug importeren en dan zie je dat er steeds 'beweging' (flikkering) is in dat vak maar er komt niets in. Nochtans is het adresboek anders perfect bruikbaar en is het wab bestand 1.81MB groot en dus correct geêxproteerd. De problemen begonnen eigenlijk bij een nieuwe installatie van de pc. Is daar iets aan te doen?

bedankt
 
Bij het opstellen van een nieuw bericht, werkt het adresboek dan wel? Staan de contactpersonen vermeld als Contactpersonen van Hoofdidentiteit?
 
Bij het opstellen van een nieuw bericht, werkt het adresboek dan wel? Staan de contactpersonen vermeld als Contactpersonen van Hoofdidentiteit?


ja, alles lijkt anders normaal. Alleen komen ze niet direct in de contactpersonenlijst; Raar hé:confused: ze staan ook als hoofdidentiteit. Ik probeerde al door ze bij de gedeelte eens te zetten; zonder succes.
 
Als je links klikt (dus in dat balkje van contactpersonen) en je voegt een contactpersoon toe, komt 'ie er dan wel bij?
 
heb ik even geprobeerd; Deze komt ook alleen in het eigenlijke adresboek en niet in die lijst!
 
hartelijk bedankt!!

het klopt want ik heb 1017 contacten; Als ik een andere identiteit instel en daar een contact maak, lukt het wel. Ik zal ze in groepen splitsen.

:thumb: :thumb: :thumb:

Marc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan