contactpersonen in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcfixer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Het verbaast me dat er nog niemand anders met deze vraag is gekomen.

Ik wil geen contactpersonen van msn in mijn adresboek van outlook exoress hebben maar zodra ik ze verwijderd heb en de volgende keer weer aanmeldt staan ze er weer :rolleyes: . Weet iemand hoe dit op te lossen want het vervult m'n adresboek nogal met die onzinnige namen. Als ik ze wil spreken doe ik dat via msn wel ;).

Helpmij heeft ook een sectie Outlook express. Ik denk dat je vraag daar beter past;)

Je kunt msn ook ontkoppelen van outlook express. Ik neem aan dat je dan geen emailadressen van msn in de outlook express lijst krijgt.

Dan moet je dit doen (copyright Ton Kleinkramer)

Rechtsklik op je bureaublad of in een map, en kies Nieuw/Tekstdocument.
Kopiëer nu de volgende vetgedrukte tekst, en plak hem erin.

Sla op als Msn.reg:

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Outlook Express]
"Hide Messenger"=dword:00000002

Dubbelklik erop, en laat de inhoud van dit *.reg-filetje in je register invoeren.

Start eventueel even opnieuw op.

Verwijder nu de contactpersonen die je niet wilt uit outlook express, en kijk of ze weer terugkomen. (of niet:) )

Laatst bewerkt:
Haha, je hoeft mij de structuur van helpmij niet meer uit te leggen hoor Tanja, maar dit gaat weldegelijk over msn messenger en eigenlijk niet eens over outlook express, maar het adresboek. Dat outlook toevallig daarvan gebruik maakt is een tweede. En aangezien er geen forum voor "het adresboek" is... ;)

Btw: waar zit die optie in OE dan? Ik zie alleen die mogelijkheid dat ie niet auto aanmeldt bij het opstarten maar die staat al uit..

Ik heb inmiddels mijn bericht aangepast. Kijk maar of je je erin kan vinden in de oplossing.:)

Ik neem aan als je MSN ontkoppelt van Outlook express, dat die adressen ook wegblijven. Het is een probeersel.

Ik kon die optie in OE express ook niet meer vinden.:confused:

Laatst bewerkt:
Register edit heeft geen effect gehad. Ik heb weliswaar niet opnieuw opgestart na de edit maar had al wel de contacten verwijderd. Helaas zijn ze nu allemaal weer terug... :(

Da's balen. Ik had er nog zo vertrouwen in:confused: . Ik gebruik zelf geen MSN dus heb er geen last van.

Ik weet ook niet hoe anderen dat doen dan, als ze ze al weg willen halen.

Is er in MSN geen optie om ze niet aan OE toe te voegen?

Ik hoop dat iemand nog een oplossing voor je weet.:)

Jawel, je moet wel opnieuw opstarten. Anders heeft het geen effect.

Groetjes,
Bennie

Ik run win 2000, msn 6 en o.e. 5.
Ik vind geen contacten van msn in het adresboek.

Geplaatst door Paul-RT
Ik run win 2000, msn 6 en o.e. 5.
Ik vind geen contacten van msn in het adresboek.

Maar wat wil je nou daarmee zeggen?:8-0:

Groetjes,
Bennie

ENORM bedankt Ton Kleinkramer (en Tanja1968)! Ik ergerde me dood aan die irritante feature van MSN Messenger. Maar daar heb ik dankzij jullie geen last meer van.

Thanx! :thumb:

?? Ik denk dat je jezelf van een probleem hebt afgeholpen door middel van de zoekfunctie?

Blij dat die ook een keer goed gebruikt wordt

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan