Contactpersonen in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

hadego

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Ik heb contactpersonen in outlook staan, maar als ik een mail wil versturen worden er geen contactpersonen gevonden (dus bij Aan wordt er een popup window geopend van " Namen selecteren " , maar er staan geen namen in. Als in naar Contactpersonen ga staan er ca 50 namen in.

Wie weet raad.

Groet
Hadego

Ga naar Extra – Adresboek
In het Adresboek ga je ook weer naar Extra – Opties
En maak daar de keuze welk “adresboek” moet worden weergegeven. Kies dus in dit geval Contactpersonen. Als het goed is, dan verschijnen de contactpersonen in je adreslijst.

Ga naar Extra – Adresboek
In het Adresboek ga je ook weer naar Extra – Opties
En maak daar de keuze welk “adresboek” moet worden weergegeven. Kies dus in dit geval Contactpersonen. Als het goed is, dan verschijnen de contactpersonen in je adreslijst.

Dit had ik al gedaan, maar dan kan ik kiezen uit Outlook adresbook of Contactpersonen.
Hierin staan geen contactpersonen.

Als ik naar Contactpersonen ga dan zie ik dat de contactpersonen staan in "Contactpersonen in Persoonlijke Mappen "

Hoe moet ik verder ???

Groet
Hadego

Naast het vakje 'Contactpersonen' staat een driehoekje dat omlaag wijst? Of als je op 'Contactpersonen' gaat staan met je muis licht dat woord op?
Klik 1x linkermuisknop.

Nu zou je 'Contactpersonen in persoonlijke mappen' moeten zien.
Klik daar op.
De lijst met contactpersonen moet nu zichtbaar worden.

Je kunt ook alle contactpersonen in je adresboek onder 'Contactpersonen in persoonlijke mappen' selecteren en kopieeren naar de hogere map 'Contactpersonen'.

Naast het vakje 'Contactpersonen' staat een driehoekje dat omlaag wijst? Of als je op 'Contactpersonen' gaat staan met je muis licht dat woord op?
Klik 1x linkermuisknop.

Nu zou je 'Contactpersonen in persoonlijke mappen' moeten zien.
Klik daar op.
De lijst met contactpersonen moet nu zichtbaar worden.

Je kunt ook alle contactpersonen in je adresboek onder 'Contactpersonen in persoonlijke mappen' selecteren en kopieeren naar de hogere map 'Contactpersonen'.

Hallo
Ik heb de adressen maar gekopieerd, dat werkte goed.
Bedankt voor de hulp
Groet
Hadego

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan