Contactpersonen krijgen geen melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irgendwann

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Ik heb een probleem. Gisteren heb ik een nieuw MSN aangemaakt en voegde ik al mijn oude contacten toe. Blijkt, dat deze geen melding krijgen dat ik hen toevoeg en ik dus heel veel contacten kwijt ben. Indeplaats van "Deze contactpersoon is toegevoegd" krijg ik: "De windows-live-server is momenteel niet beschikbaar. (e-mail) wordt toegevoegd aan je contactpersonen zodra de server weer beschikbaar is. Je hoeft verder niets te doen." Het is ook lastig om ze één voor één uit te leggen om mij toe te voegen, omdat ze op verschillende tijdstippen online zijn. Heeft iemand dit probleem ook al gehad en kan die mij een oplossing geven? Alle hulp is welkom, ik word er gek van! Alvast bedankt. :thumb:

Hopelijk krijg ik snel antwoord, want ik word er extreem geïrriteerd door, door deze rotmsn. ><

Laatst bewerkt door een moderator:
e-mail sturen ?

1 algemene e-mail sturen aan al je contactpersonen zodat ze jou toevoegen.

anderzijds kan je nog steeds proberen je temp files te verwijderen met ccleaner

,greetz

Xtremegamer

Ik heb de Ccleaner gebruikt, maar er is nog niks veranderd. Is er echt geen andere oplossing dan een mail te versturen?

Ik heb MSN al gedeïnstalleerd en dan weer geïnstalleerd en ik had nog altijd hetzelfde probleem. En die link om de cache te verwijderen, snap ik niet. Is het mogelijk om die in het Nederlands te krijgen? Het is echt irritant dat ik met sommige mensen niet kan praten.

Ik heb mijn msn cache verwijderd en heb nog steeds hetzelfde probleem.

simpele methode

even bekijken of het aan je account ligt of aan je pc :

log in op je msn op een andere pc , die liefst niet in het zelfde netwerk zit (niet thuis dus)

als daar het zelfde geval is , mankt er wat aan je account.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan