Contactpersonen kwijt bij samenvoegen Skype en MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unknown16

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2010
De titel zegt genoeg. Ik heb mijn Skype account samengevoegd met mijn MSN account. Dat is dus helemaal mis gegaan. Mijn contactpersonen in MSN zijn verdwenen. Ze stonden in Skype, maar nu niet meer. Ook staan de contactpersonen niet meer opgeslagen in mijn hotmail/WLM (windows live mail).

Waar zijn ze heen? Tevens kan ik me nog steeds op beide accounts apart inloggen (in Skype). Is dat normaal, nadat ik ze heb samengevoegd?

Ja ho nee, zo snel niet haha.
Eigenlijk luidt de vraag hoe ik ze weer, op een makkelijke manier uiteraard, terug krijg. In alle drie de programma's....

Berichten verwijderd in verband met ongewenst gedrag van "henkpoepjes"

Had een gelijkaardig probleem, maar opgelost nu

Ik had ook mijn microsoft account samengevoegd met mijn skype account. Wanneer ik daarna in Skype aanmeldde met mijn microsoft account verschenen er echter geen contacten van mijn msn. Enkel contacten van Skype.

Toevallig ontdekte ik de oplossing. Ik had in mijn Skype profiel meerdere emailadressen ingegeven, WAARONDER mijn hotmail-adres van msn. Toen ik dit adres verwijderde uit mijn Skype account, verschenen meteen alle msn-contacten en was alles opgelost.

Hopelijk kan ik hier iemand mee verder helpen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hi teachu3500,

Bedankt voor het reageren.

Ik heb eens zitten kijken in mijn Skype profiel (van beide accounts, want ik had al een Skype account en je kunt je in Skype ook aanmelden als je nog een Microsoft account hebt [MSN]), maar ik heb niet kunnen zien dat ik meerdere e-mailadressen heb ingevoerd.

Ik zag er maar 1, en dat is bij beide accounts dezelfde. Ik had nog geprobeerd om deze te verwijderen, maar dat kan natuurlijk niet.

Helaas, nog steeds geen oplossing. De laatste tijd merk ik dat een aantal contactpersonen die er wel in stonden opeens verwijderd wordt...... (???!!). Hier had ik wel vaker last van op MSN toen ik de accounts nog niet had samengevoegd :confused:

Sorry maat

Dan weet ik het ook niet. Je zal nog verder moeten zoeken. Nu, ik heb op een of andere site wel gelezen dat het een bekend probleem zou zijn waar ze nog een oplossing voor moeten zoeken, dus hopelijk komt het nog in orde.

Bedankt voor t reageren, dat zal het waarschijnlijk zijn, afwachten dus....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan